• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

VL: Lär dig tacka nej! För Guds skull, lär dig säga nej!

• Våra Liv

ib jag är på G med det med har iaf ätit bra mat o inte småätot något denna veckan!

• idiotblondinen

Hörrni tjejer, som emmamaria påpekat, det är ju VÄGDAG idag, fredag!

Tänk att jag har faktiskt vägt mig idag!

emmamaria: 59,5
    idiotblondinen: 78

Fortsätt nu!

• Våra Liv

kommer inte väga mig *ond* vet att ser jag inte minsta skillnad blir jag ledsen så väger mig först om nu 1½ vecka

• JoWiAn

*gråter* Hur kan jag ha gått upp 0,5 kg???? Iofs vägde jag mig på morgonen sist och nu är de kväll och har precis ätit middag. har ju bara gått 6 dagar iofs.. Nu ska jag inte väga mig på 2 veckor.

• Våra Liv

koviktare, antagligen har du fått muskler o därför gått upp. muskler vöger 3 gånger fettets massa, men visst blirman ledsen

• alarik82

koviktare men d eär ju ganska mycke skillnad på å väga sig på morronen å på kvällen ju

• idiotblondinen

Koviktare: För det första så kan det vara stor skillnad på morgonen och kvällen, och för det andra så kan det vara muskler. Är det muskler så kan du bara vara glad, för ju mer muskelmassa desto fler kalorier bränner du när du rör dig!

• JoWiAn

Jag ger inte upp. Gick ut och sprang och gick snabbt om vartannat. en stolpe sprang sen gick.... helt slut nu.Nu ska jag sätta mig ner i soffan med min vatten flaska och mina rostade solroskärnor!!!!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)