• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • JoWiAn

Idag hade jag en ful tanke: "varför ska jag banta, mkt godare att äta godis och jag har ju sambo o barn o allt de där." sen tänkte jag om. Vill köpa alla kläder jag alltid velat ha. Nu går jag i jogging byxor po tishirt för att jag känner mig så fett och ful ändå. Känner mig inte bekväm i andra kläder som sitter åt. Tycker jag ser ut som en flodhäst när jag provar kläder i affären. Vill inte ens gå dit o kolla. Känns menningslöst.

• idiotblondinen

Koviktare: F-n vad duktig du är!

• Våra Liv

koviktare fan vad avis jag é vill med kunna träna.. jävla förkylning..
    måste erkänna att jag har samma tankar som dig typ vaje dag

• idiotblondinen

Koviktare: I Broby, norr om Kristianstad, öster om Hässleholm.

• Malin1976

Hej tjejer!
    Hemkommen från 50-årskalaset nu. Blev inte mycket äta för mig när jag har en 2½åring att hålla efter! Tog dock tårta och chokladpudding! Men åt nästan inget!! Började med värsta suget att Mums vad gott!! Men efter tre tuggor så var det som slibbrigt och sliskigt i munnen och inte alls nå gott! Så jag kletade ihop mina rester med Vilmers som heller inte åt upp sin!
    Känner mig så jävla duktig!!
    Och Blondinen avstod också godsakerna på sitt kalas, så bra av dig också!

Nu ska här eldas så det blir varmt och skönt! Så det inte är så jävla kallt imorgonbitti för det är hemskt!

• alarik82

nu har jag gjort 100 tådopp. 100 korta situps med benen i 90 graders vinkel å 100 st när man vrider kroppen åt sidan å rör hälen . hoppas ni fattar

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)