• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

Malin: Ja, vi är duktiga Trodde aldrig att jag skulle komma på "rätt" sida av det där begäret... Men alltså. Om man verkligen står på sig och inte äter skit till vardags, så kan man ju göra det när det sen när det verkligen är nåt. Som jag tex gjorde på nyår, jag menar... Jag svullade massor av mat och marrängsviss, ändå har jag gått ner. Det känns kul!

emmamaria: Duktig!

Koviktare: Tomelilla låter så mysigt.. haha. Jag har nog bara varit där nån gång när jag var liten. Fan vilken bra idé det lät som, det där med att gå mellan lyktstolparna o springa mellan nästa, sen gå osv... Nästan så jag faktiskt börjar fundera på att börja jogga! Det har varit ett big no-no innan, eftersom fläsket hoppat så förbannat

• rundafrida

hej hej.. igår kväll va jag och sambon på en rask 40 minuters promenad.. så skönt.. nu e lilleman sjuk så han får inte gå ut (öroninflamation) men jag ska ut och gå själv.. och göra dagens träningspass.. har föresten gårr ner 1.5 kg denna veckan =)

• idiotblondinen

rundafrida: Bra! Duktig du är!

• JoWiAn

Tänkteså att istället för att springa 1 tim 2ggr i veckan så gör jag de varje dag istället fast bara 20 min då. Jag hatar och springa.Kunde inte ens springa längre sträcker när jag tränade teakwondo 6 ggr i veckan (dock typ 7 år sen). Så jag gör så här istället och tar de på kvällen när sambon är hemma och William sover.

IB: Tomelillaär väl rätt mysigt. Inte bott här så länge men sambon är här ifrån. Bra för barn att växa upp iaf. Jag är från malmö från början. Lite lång kö i barnomsogen annars är allt bra!

• JoWiAn

Puffar upp tråden lite. Har tråkigt! Nån som har nåt kul att berätta???

• idiotblondinen

rundafrida: Bra!

Koviktare: Har du nåt bra gi-recept att dela med dig av? Jag vill laga nåt till middag ikväll o vill veta vad jag ska köpa innan jag går o handlar. Är så sugen på att prova något nytt..

• Theresa1

Tittar in en snabbis o läser ifatt!

Bra att ni är så duktiga å kan avstå på kalas... Det var ju tydligen inte jag Men jag tog mitt straff!!

Ska hoppa rep nu!

Ses senare

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)