• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • JoWiAn

emmemaria: vi är en hel hög nu......

Sitter ensam....min sambo har åkt in på sjukhuset... problem med magen sen innan och nu har han ont igen. o jag som e mörkrädd

• alarik82

koviktare du får sitta uppe vid datorn å snacka massa strumt med oss då... å hoppas att han hör av sig snart

• JoWiAn

Min lillasyster kommer bort och hennes kompis. e rädd för spöken...

• idiotblondinen

Fan, jag somnade i soffan innan o vaknade nu. Grr.

Swiss: Välkommen!

Koviktare: Grattis!

Malin: Nehe du för vet du vad, jag såg det och kopierade in receptet och sparade! Men jag glömde tacka för det dock Oj, menade inte att vara uppkäftig mot honom, jag tyckte mest synd om honom ju!

• idiotblondinen

Oj, vad läskigt Koviktare :/

• JoWiAn

tramsig som man e.men när man inte sovit själv på MYCKE länge då blir man lite skraj

• JoWiAn

börjar bli riktigt pömsig nu. ska nog tända lampan där uppe och gå o lägga mig...

• alarik82

jag måste oxå förflytt amig, gubben ska ha datorn, sen ska vi gå å nassa
    natti natt på er alla

• Våra Liv

koviktare kan nog säga att det är hans dåliga kost som gör magen sån om det inte är någe annats såklart, jag ahr problem med tarmarna o får as ont om jag äter dåligt för mycket o länge!
    sen jag är med mörkrädd o tror på spöken they are everywhere! det har faktiskt SPÖKAT hemma hos mig ärligt jag lovar!!!!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)