• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Theresa1

VL: Allt för att locka barnen!! De har verkligen ingen vett i skallen alls... Inget spelar roll så länge de kan få lite stålar

• Våra Liv

fy fan säger jag bara, blev bara rg när jag snubblade in på den sidan via en på lunar... fan allt för o få oss tjocka o feta

• Malin1976

Men det är ju 18-års gräns på godissidan iaf. Men registrera alla sidor man är inne på... Nej tack!!!

Den andra är på engelska så den orkar jag inte läsa men frågorna i början var ju jättebra...

• Theresa1

jag orkade int heller läsa vad jag skulle ha på mig o jag tänker inte handla nytt heller Tyckte vara att den var kul.

• Malin1976

Ja det kan man fråga sig.
    Jag tänkte registrera mig för att se vad som hände men såg då att dom kollar typ alla sidor man går in på.
    Men det står i deras regler/policy att man ska vara 18 men det kanske går att ljuga om sin ålder??
    Dom kanske inte kopplar ihop det med namn och adress...

Tycker också att det är jättedumt!!

• Malin1976

Nu blev jag syr och mailade "kontakta oss"-kvinnan och frågade hur dom kan kontrollera det och vad dom tar för ansvar om det missbrukas...

• alarik82

fått mig en prommis på en timme iallafall. kändes såå skönt i näsan å vara ute i frisk luft. snorade nästan ingenting då...

• Malin1976

Så bra emmamaria! Och...Vilken tur för dig! Jag snorar som sjutton jag när jag är ute å promenerar i kylan!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)