• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Swiss

well, grejjen är den att jag har rätt smal överkropp, sen stora bröst (70d) och (lite oproportionerligt) stor nertill... så om nått på överkroppen ska bort så är nog brösten dödsdömda! kanske om jag kombinerar med lite rump-träning? *hoppashoppas*

• alarik82

theresa. jo de är väl så, men alarik sover högst en timme i streck nu när vi börjat med dehär.. men de kanske ändrar sig. å sen har vi ju han i vårat sovrum än så länge oxå...kanske fel de med, borde flytta han, men då ska man hålla på å springa in dit var 5 min.. får ju motion då förstås, men inte så skoj mitt i natten

• Swiss

emmamaria: då hoppas jag att min kropp funkar som din ja, det känns mycket lyxigt med ett sånt presentkort... hoppas det räcker till något fint!

• idiotblondinen

em: Ja, fast det läskiga är ju att det är så halt, och det finns ingenstans att gå här där det inte kör bilar! O det är inte grusat på trottoarerna Fast nu har jag ändå varit ute o gått i en hel timme. Dagmamman var tydligen inte hemma...

Du är duktig, T1! Grattis till måttminskningen!

• alarik82

IB jaha, nämen varför sandar dom inte då..*typiskt* men de var ju bra endå..med en timmes prommis.
    men var inte dagmamman hemma å du ska lämna sonen eller vadå?

• rundafrida

hej hej.. nu ska jag och lillen snart ge oss ut på en promenad skönt nu när hans feber e borta så vi kan vara ute igen..

• alarik82

IB jaha, nämen varför sandar dom inte då..*typiskt* men de var ju bra endå..med en timmes prommis.
    men var inte dagmamman hemma å du ska lämna sonen eller vadå?

• idiotblondinen

em: Nej hon var inte hemma Fast så hade vi ju inte bestämt nåt heller... Haha, Jag är inte förvånad. Det blir alltid så när det gäller mig. Ingenting klaffar.

• Swiss

idiotblondinen: typiskt! håller tummarna för att nästa steg klaffar perfekt

• idiotblondinen

Men fan då. Nu har jag ätit två naturdietbars med vaniljsmak (Fan vad irriterande goda dom är!). Vad ska jag nu se fram emot? Det känns som att jag mällt i mig en påse godis. Grrr.

Swiss: Tack.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)