• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Theresa1

VL: Fick du halsbandsmailet eller?? Mailen höll på o krånglade som fan (vi uppdaterar virusskyddet) annars fixar jag det imorrn igen.

• Våra Liv

T1 nee inte fått

åh är fortfarande arg ska ringa mamma snart o se hur det går

• Theresa1

VL: JÄVLA SKIT INTERNET O DATORER Jaja men då fixar jag det imorrn igen när datorn ordnat upp sig

• alarik82

VL nämen fy.. stackars din syrra,. jag skulle ha blivit skogstokig. de var nån som sagt till soctanten här där vi bor att vi har ormarna lösa å så på golvet, å de gick ju inte för sig när vi skulle ha barn... morr

• alarik82

de var inga stora heller, vanliga små majsormar, men saken var så att dom var aldrig lös på golvet, för dom är ju toksnabba så man skulle ju aldrig hitta dom igen... sen hade dom sagt att jag har dom i håret, ocj visst de har vi, men va skadar de barnet med då. blir sååå arg... sen var de en gång när vi hyrde huset vi köpt nu så var de en som sa att vi hade vårta råttor lösa å åt typ på väggarna å så...de finns idioter överallt

• idiotblondinen

Nu är jag hemma igen!

Återigen ett kalas där det langades upp med kakor och bullar och prinsesstårta, jag bara satt och tittade. Värdinnan sa "men man kan faktiskt äta en bulle ändå, även om man bantar" (hon sa det snällt alltså) men jag bara "Nej, tack"

VL: på den jävla idioten!

• Jordgubbssaft

Hejsan !

Är gravid själv så försöker ej gå ner i vikt just nu såklart !

Kan rekommendera viktväktarna faktiskt , där gick jag ner 23 kg mellan mars och augusti samma år. Jag var där och vägde mig under den mesta tiden men har man diciplin själv så finns programmet att köpa och köra hemma.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)