• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

Men vafan! Jag skrev ju just ett inlägg här, vart tog det vägen?

• idiotblondinen

Jag är totalt förvirrad, om jag inte skrev det inlägget här, var skrev jag det då?

Gomorron Swiss o VL!

Om en halvtimme ger jag o Filip oss iväg till dagmamman iallafall. Känns dumt att inte ha kunnat ringa henne först, men men!

Jag måste verkligen börja med långpromenaderna igen, jag känner det i kroppen! Jag vill att snön ska smälta bort, för det blir så fruktansvärt klumpigt att gå runt med vagnen! Jag provade ju häromdagen, men mer än klumpigt så är det faktiskt läskigt! Det är halt o jävligt! Men jaja.

Imorgon börjar mitt årskort i simhallen att gälla, jag VILL dit o simma, men det här med barnvakt är värre. Fick en fin baddräkt av min mammas väninna igår, shit jag ser ju inte ens jättetokig ut i den!

• Swiss

gött idiotblondinen har lovat mig själv att jag också ska ge mig iväg och simma i veckan, det är så skönt efteråt i bastun när man är helt slut...!

• idiotblondinen

Swiss: Jag har aldrig tid att sitta o gotta mig i bastun, jag springer till simhallen, simmar fort som fan o sen springer jag till barnvakten. Jag borde nog lära mig slappna av när det gäller det...

• Swiss

ojdå! ja, men det är ju skönt efteråt hemma när man är helt slut också

• Våra Liv

bastu vad är det? sånt kan jag inte göra har aldrig klarat av o basta får panik o känner att jag tappar luften o kan inte andas

• Theresa1

Gomorron!!

Åh va kul med nytt folk VÄLKOMNA!!!

Jag "råkade" mäta mig o jämföra med mina förata siffror... WOHA!!! Det fattas faktiskt en hel del cm. Eller fattas var väl fel ordval... Borta o ej saknade

Jag har träningsvärk i midjan eller vad man ska kalla det... GÖTT!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)