• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • alarik82

jasså på mig blev de bättre för nu när jag är inne igen så snoraras de på... funderar å köra upp två tamponger i näsan
    i veckan är de boxning 3 gånger, få se hru de går då när jag är förkyld

• Malin1976

*funderar* Kanske jag ska göra det när jag går ut och går då....

Oj vad det skulle pratas bland grannarna!!

• Våra Liv

nu har man ätit, hade lite avtänning förut o var skitsur fölr ingenting

jo 'r förbannad mest för min syster mår skit o la in sig på psyk.. sen skulle hennes kompis ta hand om hennes 3 katter o 1 hund... o vad gör hennes subba till kompis? (sorry mina svordommar) jo den kossan lämnar in katterna på ett djurhgem för vanvård och ska lämna bort hunden till en annan familj min syster skrev in sog o det tog 12 timmar innan nån ville hjälpa henne detta kallar dom vanvård. dom sa "antingen blir det så här annars anmäler vi dig" så nu ska mamma följa med min syster som måste skriva ut sig igen för o hämta tillbaka katterna o gå o kräva tillbaka hunden

det plus min abstinenns fick mitt humör o stiga över mitt huvud undrqans om jag inte ser ut som dom här gubbarna då...

arg som fan är jag iaf... jävla fjortisunge som lämnar bort min systers djur

• Malin1976

Förstår att du är arg!!!
    Vad är det för kompis?? Har man inte känsla och förståelse för sina nära??

• Våra Liv

tydligen inte är så förbannaD och mest ledsen för min syster sopm om hon inte redan mår skit liksom...

• Malin1976

Jaa, det är skrämmande att man tror att man kan lita på de nära och att man känner dom men icke sa nicke!!

Börjar återigen att fundera vart min familj tagit vägen...

• Sus69

Magsjuk.. så imorgon väger man nog lite mindre , om man nu ska se nåt positivt med eländet! Återkommer när jag frisknat till...

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)