• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • alarik82

IB men du får ha vagnen som stöd när du är ute å gå...å tänk vilken extra motion du får när du går med vagn å mycke snö... du får skynda dig ner i vattnet så är de ju ingen som ser dig i baddräkt, jag HATAR å visa mig i badkläder*ryser*

jag diggar inte heller å bada bastu så mycke, vi svenskar är lite dålig på de vi fast efter babysimmet brukar jag å lilleman sitta där en stund så han får amma lite.

theresa *avis*..... men du är sååå duktig

• Theresa1

EM. Jag äter ju tårta hela tiden Så jag fattar inte hur det har gått så bra... Allt jädra hopprepande... Tack iaf, det är peppande att höra att man är duktig!

• Swiss

jasså, inga bastufans jag tycker det är så skönt att bli genomvarm nu när det är
    ruggigt ute, men det är klart, simningen brukar ju värma upp en hel del den med!

kul att ni ser resultat och tack för välkommnandena!

nu ska jag in till stan och kvittera ut min julklapp - ett presentkort på underklädesbutiken korsetten!:) skulle helst vilja vänta tills jag nått mitt mål men jag vill ju vara snygg nu med - plus att jag har inbillat mig att det är på rumpan de fem kilona ska bort - tror ni min kropp håller med?

• Swiss

granska på du, men så värst spännande är det nog inte

• alarik82

theresa... de kanske är din diet som du ska äta för å gå ner i vitk själv blir de kalasande i helgen, en kompis som fyller 20...

nja sådär går de väl med de, kör med 5 minuters metoden, men oftast så får han komma å sova med oss när vi går å lägger oss vid 1 eller så... men de är ju fel de oxå men jag vill inte köra för hårt heller ...

• Theresa1

Swiss: När jag gick ner i vikt sist (innan jag fick barn) Var det första som försvann brösten, den det vid nyckelbenen, sen allt vid knäna SEN mage o litelite stjärt Men vi är ju alla olika så det är ju bara att hoppas att det funkar bättre för dig Jag är dömd att ha ett jätteass

• Theresa1

EM; För oss tog det 1 strid som varade en timme... Efter det har han sovit gott. Sonar själv utan större protest, vaknar 1 gång för välling, sen sover han till halv 9 typ... Så det kan vara värt det om man känner att man pallar

• alarik82

swiss på mig är de låren å rumpan faktist som har försvunnit. men jag vill ha bort min bulldegsmage ja, men kanske tids nog att de försvinne rlite där oxå när de inte finsn nått annat ställe å ta på
    avis skulle oxå vilja ha presentkort på en sån affär

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)