• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Våra Liv

fan vad suen jag é på någe gott då.. har itne ens druckit kaffe idag! måste skryta med att jag gått från 2-3 kannor kaffe om dagen ill 1-4 koppar

• Sus69

God morgon!
    Välkommen alla nya! stort grattis till allas framgång!
    Fortfarande dålig i magen men satte mig ändå på cykeln..*ler stolt* Men min lilla Isa är jätte hängig idag.. hon kräktes i förrgår natt, klarade sig hela dagen igår, men så i natt igen så kräktes hon och i morse var hon jättehängig..

• alarik82

IB vart köper man dom, är de typ som nå kex eller?

VL va du är duktig, å vad din kropp mår bra när den inte får så mycke kaffe...

jag varken röker eller dricker kaffe jag...

• Våra Liv

emmamaria haha jo mycket bättre för magen! försöker gå över nästan helt till grönt te istället inte i samma m'ngder men så jag får dricka någe varmt eheh

• Våra Liv
    mamma hade LÄMNAT kvar den glassen som vart över ca 1½-2 dl.. nu ligger det i min mage
  • Sus69

Vl: Vet att det kan vara svårt att motstå.. Men du ska väl inte skylla på din mamma.. hon åt väl inte upp den?

• Sus69

Hoppas jag inte klev dig på tårna nu, VL.. förlåt i så fall..

• Våra Liv

marsmamma hehe ingen fara mamma köpte den sist hon var här o bjöd på. sen ahr jag inte tänkt på det men nyss när jag skule ta fram middagen hittade jag den i frysen, asså det som blev över, så mamma köpte hit den från början hon veeet att jag försöker gå ned i vikt kanske därför hon köpte light

men jag kom ju på att man kan göra god egen glas, bara köra dom frukter man gilla ri mixern o sen in i frysen en nyttig isglas med enbart frukter

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)