• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Swiss

jag undrar om jag får vara med och leka?

• Våra Liv

Swiss klart du får alla är välkommna

• Swiss

tackar!:)

jag är 176 lång och väger 70 kg, men skulle vilja ta mig ner till 65. är ju inte överviktig men skulle vilja vara lite mindre. jag är så lång att jag lätt uppfattas som stor pga vikt och längd kombinerat... vägde 75 innan sommaren, men 5 kg smalt bort av sig självt under 6 veckor i indien i sommras;) höstens projekt har varit att hålla dem borta, och nu när jag klarat det så tänkte jag bli fit för sommarens badsäsong! men framför att gå ner i vikt så tänker jag ta mig i kragen och försöka träna och bättra på konditionen. det behövs!

• Malin1976

Blondinen: Jag skrev ner receptet på köttbullarna förut men jag tror du hann sticka iväg eller såg du det? Gjorde det med älgfärs i och det blev lite för torrt, skulle ha haft fetare färs kanske.... Men mycket gott blev det iallafall!

Så många nya det kommer till. Roligt!!

• Malin1976

Blondinen: Så uppkäftigt ditt meddelande hos den stackars bilägaren ser ut! Och först av alla var du!!

• Malin1976

Nej ni, som vanligt sätter hungern in och då blir det sänggående.

Ha en trevlig kväll!!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)