• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Våra Liv

T1 aa en uhnderbar dag!

ib tack

koviktare aha okej.

nu har jag varit lite barnfri iaf. slet upp sambion vid 3 så drog jag ut till en kompis i närheten, bad henne följa med tilla ffären så har jag hanldat lite men INGET godis även om jag var fett sugen på det hehe. så stolt över mig själv iaf

• Våra Liv

men vad dött här är
    har fan käkat nu och bdat o grejer men shit vilket sug jag ahr dag blir fan rädd för mig själv... sambon ska iväg snart o köpa vitlöksbröd till mig måste ha någeo det är fan as gott inte så onyttigt heller som godis även om det inte är jätte nyttigt heller.. hmm dilema.

• idiotblondinen

VL: Vitt bröd är nästan värre än godis Det ÄR värre tycker jag Det skapar bara extra sug efter en stund...

• Våra Liv

nej drt blir inget vitlöksbröd *står emot frästelsen*

• Swiss

kammrat@hotmail.com

lyckas du stå emot vl? duktigt!

jag har vart hurtig o gjort matlåda till jobbet imorgon, basilikapuckar, qinoua och en massa grönt.

• idiotblondinen

VL: Är det sant? Bra! Då blir jag jätteglad! Duktig!

• alarik82

guuud va jag tog ut mig på boxningen, å jag som är förkyld dessutom... fick sånt håll på slutspurten så ja kunde knappt andas, men nu är de sååå skönt i kroppen

• Våra Liv

jaaaa det blidde inget vitlöksbröd dricker kaffe nu istället inte lika gott men bättre iaf.
    jag vill allt ha en boxnmingssäck i nya lyan sen! så man kan slå ur sig alla aggrissioner hehe

• Sus69

Om jag oxå skulle ta och lägga till er på min msn.. använder den iof sig inte så ofta men ändå..

• Swiss

kan rekommendera friggs lakritsthe... inget koffein el kalorier, men smakar gott o lite sött o vatten mättar ju för stunden iaf. bra mot suget:)

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)