• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Swiss

kan rekommendera friggs lakritsthe... inget koffein el kalorier, men smakar gott o lite sött o vatten mättar ju för stunden iaf. bra mot suget:)

• Våra Liv

oh finns det i vanliga mataffären? jag ÄLSKAR lakrits

• Swiss

jepp, bland de vanliga teerna. rekommenderas starkt

• Malin1976

Hej hej!

Så tråkigt blondinen att dagmamman inte var hemma, och konstigt!! Vilken tid kom du fram till henne??
    Så roligt att du fått ny baddräkt! Jag har bara bikini när jag simmar och det känns inte så sportigt men just nu har jag inte råd att köpa ny baddräkt!

Imorgon ska jag prova på step, om jag kommer i tid och hinner få en bräda vill säga.. Ska bli så roligt, det var ju säkert tre-fyra år sen sist.
    På torsdag ska jag prova på pilates. DET ska bli spännande eftersom jag inte har minsta aning vad det går ut på och hur man gör!

Har simmat idag 45 minuter. Skönt som vanligt och bastun är ju en riktig belöning sen med apelsin och mineralvatten.
    Käkade bar till lunch (vanilj-müsli Blondinen! ) MEN köpte en bakelse innan jag for och simma. Förstår inte varför, visste ju att jag bara skulle må pyton efteråt men skulle ändå prova. Jag som var så duktig och motstod tårtan på 50-årskalaset.

Så, nu har jag snabbkollat vad ni haft för er idag och maratonskrivit och ska strax lägga Vilmer.
    Får se om tid finnes att kika en stund till sedan.

• rundafrida

hej hej.. nu har jag varit ute på en rask 1 timmas promenix.. skönt!! nu ska jag o sambon se på film.. utan godis.. hur ska detta gå..

• Malin1976

Emmamaria: Du kan köpa dom på typ konsum och ica och säkert andra affärer också. Du kan ersätta ett eller flera mål per dag med dom. Det sfår dock att man ej ska äta dom när man ammar och det gör du va?
    Både naturdiet och nutrilette har dom. Jag provade ju köpa pulvret som man ska mixa med vatten men klarade inte av att äta dom men dessa smakar godis!!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)