Inlägg från: idiotblondinen |Visa alla inlägg
  • idiotblondinen

vikt...peppningstråd =)

Koviktare: Dumt av mamman. Nu blev jag också sugen på tacos! Men jag vill inte äta brödet.. Hm. Finns det fullkornstacosskal? Bor som sagt i Broby, det är högst 10 mil från Tomelilla!

• idiotblondinen

Malin: Grattis!

VL: Jag såg den tråden, men jag har inte femma *buhu* Fast jag ska på kalas vid den tiden, ska se om dom har femman så kan jag sitta där och smygtitta!

• idiotblondinen

VL: Jag kan glo på det medan alla andra sitter o stoppar i sig en massa äckligt, flottigt skit.

Malin: Det låter bra! Det kommer vid magen också, lovar!

• idiotblondinen

rundafrida: Duktigt! *impad*

• idiotblondinen

Malin: Åh! *springer och hämtar senaste VF*

• idiotblondinen

Fan, hittar den inte... Dyker nog upp nästa gång Filip river ut allt ur lådorna.

• idiotblondinen

Nu är jag hemma igen!

Återigen ett kalas där det langades upp med kakor och bullar och prinsesstårta, jag bara satt och tittade. Värdinnan sa "men man kan faktiskt äta en bulle ändå, även om man bantar" (hon sa det snällt alltså) men jag bara "Nej, tack"

VL: på den jävla idioten!

• idiotblondinen

Jordgubbssaft: Jag har inte råd att gå med i vv..

T1: Ja! Nej!

Det var nåt jag skulle skriva här, men vad fan var det? Jo! När jag lånade toaletten på kalaset så var jag ju tvungen att tjuvväga mig på deras våg (har börjat bli en dålig vana för mig ) o den vågen visade att jag vägde strax över 80! Visst var det nåt fel på den, visst, visst??? Vägde ju 78.8 på en digivåg och 78 på mina föräldrars, så visst var det fel på den vågen jag vägde mig på idag!? Eller hur? ..

• idiotblondinen

T1: Visst måste det vara så.. *övertygar migsjälv*

• idiotblondinen

Fan, jag somnade i soffan innan o vaknade nu. Grr.

Swiss: Välkommen!

Koviktare: Grattis!

Malin: Nehe du för vet du vad, jag såg det och kopierade in receptet och sparade! Men jag glömde tacka för det dock Oj, menade inte att vara uppkäftig mot honom, jag tyckte mest synd om honom ju!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)