Inlägg från: idiotblondinen |Visa alla inlägg
  • idiotblondinen

vikt...peppningstråd =)

Koviktare: Nu har jag redan varit o handlat. O gått en 50-minuterspromenad. O gjort magprogrammet. Jag funderar på att köpa ett hopprep jag också... Men uscha vad det skulle döna, stackars grannar

• idiotblondinen

Koviktare: Jag gick in o läste där... Men oj vad svårt, vad ska man rekomendera gentligen? Alla som har lyckats har ju hittat sitt eget sätt att göra det på! Svårt...

VL:

Malin: Vad härligt det låter!

• idiotblondinen

Koviktare: Men varför äter dom godis när du försöker gå ner i vikt...

Nova: *stor kram*

• idiotblondinen

Men satte du dit båda två? Jag ser två..

• idiotblondinen

Oj nu skrev jag i fel tråd, hahahahaha

• idiotblondinen

Koviktare: Men det är inte bra och om jag får vara så grov o säga vad jag tycker så blir barn mer lidande om dom dras in i ett sockerberoende än om dom inte får nåt godis. Synd att din sambo inte förstår det. Men starkt av dig att stå emot! Du är duktig!

vackrastarflow: Välkommen!

VL: Krya på dig! *kram*

• idiotblondinen
    Jag blir så arg! Jag tycker det borde åtminstone sättas varningstexter på allt godis o snask och snabbmat, där det står att det är beroendeframkallande och kan orsaka för tidig död! DÅ kanske föräldrar får upp ögonen för vad det är för beroende så många leder sina barn in i, för inte vill dessa föräldrar sina barn illa, det vet bara inte bättre! Skrämmande!

(Koviktare: Detta inlägg var inte riktat till dig så du förstår det, jag är bara så upprörd över hur Sverige "hanterar" matmissbruk och beroenden överhuvudtaget!)

• idiotblondinen

Det är konsumtionssamhället som vill dra in oss i beroenden och leva på oss... Jag kan ju lova att de som leder dessa snaskföretag aldrig skulle stoppa sin egen produkt i munnen, de vet vad det är för skit. Men man tycker j uatt ens land borde stå upp för sina invånare, men så är det inte... Dom vill få oss att tro att det är så, men det är det inte för då hade saker och ting inte sett ut som de gör idag.

Jamen du, jag vet vad du menar! Visst känner man sig smalare! Och RENARE!

• idiotblondinen

emmamaria: Jo, jag är vaken! Men ah... Vad ska man hitta på idag då? *gäsp*

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)