vikt...peppningstråd =)
Oj, vad läskigt Koviktare :/
Oj, vad läskigt Koviktare :/
Men vafan! Jag skrev ju just ett inlägg här, vart tog det vägen?
Jag är totalt förvirrad, om jag inte skrev det inlägget här, var skrev jag det då?
Gomorron Swiss o VL!
Om en halvtimme ger jag o Filip oss iväg till dagmamman iallafall. Känns dumt att inte ha kunnat ringa henne först, men men!
Jag måste verkligen börja med långpromenaderna igen, jag känner det i kroppen! Jag vill att snön ska smälta bort, för det blir så fruktansvärt klumpigt att gå runt med vagnen! Jag provade ju häromdagen, men mer än klumpigt så är det faktiskt läskigt! Det är halt o jävligt! Men jaja.
Imorgon börjar mitt årskort i simhallen att gälla, jag VILL dit o simma, men det här med barnvakt är värre. Fick en fin baddräkt av min mammas väninna igår, shit jag ser ju inte ens jättetokig ut i den!
Swiss: Jag har aldrig tid att sitta o gotta mig i bastun, jag springer till simhallen, simmar fort som fan o sen springer jag till barnvakten.
Jag borde nog lära mig slappna av när det gäller det...
Ja!
em: Ja, fast det läskiga är ju att det är så halt, och det finns ingenstans att gå här där det inte kör bilar! O det är inte grusat på trottoarerna
Fast nu har jag ändå varit ute o gått i en hel timme. Dagmamman var tydligen inte hemma...
Du är duktig, T1! Grattis till måttminskningen!
em: Nej hon var inte hemma
Fast så hade vi ju inte bestämt nåt heller... Haha, Jag är inte förvånad. Det blir alltid så när det gäller mig. Ingenting klaffar.
Men fan då. Nu har jag ätit två naturdietbars med vaniljsmak (Fan vad irriterande goda dom är!). Vad ska jag nu se fram emot? Det känns som att jag mällt i mig en påse godis. Grrr.
Swiss: Tack.
VL: *kramar*
VL: Vitt bröd är nästan värre än godis
Det ÄR värre tycker jag
Det skapar bara extra sug efter en stund...