• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Sus69

Lägger till tungviktaren!

Idiotblondinen: 83-161
    ThereseLaurin:77,5-155
    Bonadea78:69-168
    Nova:87-162
    Malin1976:82-170
    Theresa: (typ) 73 - 165
    emmamaria: 63-160
    Marsmamma: 101-168

• Sus69

Fast idag tar jag nya tag.. Har precis kommit in från en 5 km promenad!
    Så det blir lite naturdiet till lunch! Och riktig mat till kvällen tillsammans med barnen.. Jag är gräs änka till i morgon, så blir bara jag och barnen i kväll.. Fick just reklamen från Hobbex oxå, funderar stark på att sticka iväg och köpa motionscykeln som dom sålde för 499:-!
    Vad tror ni?

• idiotblondinen

Marsmamma: Vad duktig du är! Låter ju prisvärt med en sån cykel... Är det nån som har lust att sparka ut mig på promenad? Jag verkar ha stora problem med att komma ut...

• alarik82

marsmamma
    jag har en motionscykel hemma, men hinner inte använda den så ofta, men jag tittar på den ialafall:)

blondinen... skulle oxå vilja gå ut, men nu ligger lilleman å sover :(

• Sus69

Blondinen: *spark i baken* Gå ut nu, så skönt att komma in i värmen sen..

Emmamaria: Jag har velat haft en cykel länge, men risken är väl att man bara tittar på den..

• idiotblondinen

Marsmamma: Tack, men nu har min lilleman också somnat. Får vänta tills han vaknar

• ThereseLaurin

marsmamma jag har en motioncykel..använder den med men har du problem me knäna rekomenderar jag den inte..ha den framför tvn så rinner tiden iväg=) brukar ha vissa program jag cyklar till=)

skulle cykla nyss men gav upp efter sju min då barnen bara klängfde så får bli till kvällen då micke e hemma=)

• idiotblondinen

Jag har faktiskt gjort några styrketräningsövningar för magen här hemma nu! Väntar bara på att gossen min ska vakna så vi kan ut och gå... Huu så tråkigt. Men det är så skönt efteråt, och jag vill att tiden ska gå så jag kan gå o simma och få det överstökat. Mår alltid så bra efter en dag med mycket träning.

• idiotblondinen

emmamaria: Självklart!!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)