• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Malin1976

Men se där, krav på träningen, kul!!

Så jag är längst jag... Jippie!!

• ThereseLaurin

sob gott malin =)

Theresa: ne då ska man inte ha våg=9 fast jag är ju likadan men kan inte göra mig av me vågen då skulle jag döööööö

• alarik82

Idiotblondinen: 83-161
    ThereseLaurin:77,5-155
    Bonadea78:69-168
    Nova:87-162
    Malin1976:82-170
    Theresa: (typ) 73 - 165
    emmamaria: 63-160

• morriis

Hej hej på er alla igen.
    Har virus på datorn hemma så jag har inte kunnat vara här inne. Tråkigt nog.
    Och så har jag missat en väldans massa märker jag. Får se om vi kan få igång datorn igen nu till helgen. Sitter i skolan och plockar lite här vid.
    Men får läsa i kapp sen när vår är fixad. Har inte riktigt den tiden som behövs här nu
    Men har iaf gått ner i vikt. Och minskat runt midja och allt.
    Till och med min pojkvän la märke till det utan att jag sagt något Och då brukar inte han vara uppmärksam

Ha det så bra med er alla nu. SÅ ses vi sen när allt är fixat

• idiotblondinen

Thussen: Vad roligt att höra från dig, vi saknar dig! Hoppas du kan komma tillbaka snart och stort grattis till minskningen!

• ThereseLaurin

Thussen: ja jag har saknat dig =) men hoppas ni får till det i helgen =) Va kul att du har gått ner =) bra kämpat

Halloj en ny dag gryr..har gått bra än så länge haha dagen har ju knappt börjat men ändå =) blir ju glad början i alla fall =)

Har inte riktigt tänkt ut va jag ska göra ida, men vet att jag måste städa...fattar inte tycker jag inte gör annat än att städa snart men det blir ALDRIG städat ändå...fast det är ju klart jag är en hemlig pedant haha.....svårt att förklara riktigt men men....ni får fantisera ut det själva .....

Funderar på en promenad men känns inte att ha den orken idag..då jag var borta hela dagen igår känns det som om jag vill vara hemam lite granna också.... fan det är ju full rulle hela tiden så här innan jul....

hoppas de går bra för er med =)

• ThereseLaurin

förresten har lagt till dig på msn emma maria =)

• alarik82

inatt när jag inte kunde sova så fick jag för mig att nu jävlar ska jag sluta med allt godis å sånt, men inte kommer ju de å funka ialladfall....men de lät sååå bra inatt iallafall

• ThereseLaurin

emmamaria: ja på natten så tänker man mycket =) jag tänker också massa saker som jag inte kan hålla men det håller oftast ett tag =)

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)