• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

Ajajaj nu har jag verkligen ont i hela kroppen... Nu har jag (hurtig som jag är idag) smällt ihop en middag med grönsallad, ruccolasallad, körsbärstomater, gurka, riven morot, riven palsternacka, stekt kycklingfilé och rödlök! O till det blir det lite ceasardressing... Mums!

• Sus69

Och jag behöver peppning så jag inte sätter i mig nåt nu framför tv:n....

• idiotblondinen

Marsmamma: Varför får du inte sitta framför teven?

• Sus69

Jag får sitta framför tv:n, men jag menade att jag stoppar i mig en massa när jag sitter där!
    Och just nu skriker min kropp efter nåt sött och gott!!!

• idiotblondinen

Marsmamma: Nej, don't do it! Jag vet precis hur du känner dig... Men tänk på ditt mål och FRAMFÖRALLT på hur duktig du varit som promenerat 5 km idag! Tänk att om du äter nåt sött så är det nästan som att göra promenaden ogjord... Gör lite styrketräningsövningar istället! Du måste bryta mönstret! HEHE *låter som en predikant*

Sitt här o prata med mig istället.. Bara inte ge efter för suget!

• Sus69

Nääää ska inte det, ge efter för suget.. Gillar dina predikningar! Pastor blondinen, kanske ska bli ditt nya namn...

• alarik82

har cyklat 30 min, men bara 5 kilometer, årkar fan inte cykla nå fortare å defenitift inte när ja har sååå ont i benen efter boxningen igår... men nu sk ajag upp en sväng till tror jag. tror jag kommer iäg på en långprommis i helgen med en kompis oxå, bara gubben har tid å ha lilleman så

• idiotblondinen

Marsmamma:

emmamaria: Bra!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)