• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • ThereseLaurin

shit va ont i magen jag har=( har vräkt i mig chips och godis...fan nu halkade man dit igen =( men men får ta nya tag i morrn..men sen på lördag är det ju julbord =( fan ingen bravecka dettainte-... det är när sambon är hemma de går åt helvete =(

• ThereseLaurin

funderar på att sätta mig på cykeln ett bra tag..nån som vet hur länge man måste cykla för att få bort en del av de jag käkat??

• ThereseLaurin

är såå jävla besviken på mig själv....fattar inte hur dum man får vara... vill ju inte vara tjock resten av livet ju..SKÄRPNING...!!!!!

• idiotblondinen

TL: Åt du en hel påse? Kolla på innehållsförteckningen hur många kalorier det är...

• alarik82

de blev sammanlagt 45min cykling de får räcka för idag. är ju ganska nybörjare på å cykla så. fast när man cyklar känns de bara som om man får benmuskler å inte förbränner nått...244 kalorier har ja cyklatbort iallafdall

• ThereseLaurin

katarina: ne en hel påse var det inte tack och lov kanske i tredje del...fan jag får ju inte i mig nå mycke nu för tiden det är ju i alla fall bra=) mår såå illa att jag får kvalvningar...hua sitter och rapar som värsta toket...

• alarik82

ibland skulle de vara bra å äta en massa sen kan man gå å kräkas upp de, men bara tup när man ätit allt för mycke, ingen vana alltså.... ja är knäpp ja vet...
    åimorron ska jag på mammaträff å hur mycke kakor å bullar finns de inte då ...jag vet att jag INTE kommer´kunna hålla mig

• ThereseLaurin

emmamaria: ja jag har kräkts upp det förut men det är så att jag kräker sen allt jag äter lätt hänt bulimi..därför vill jag inte kräkas upp det om du förstår

• Theresa1

Nova68: Åhhhhhhh hantverksmässan...

Idiotblondinen: ... och Nobelpriset i motion går till... KATARINA *applåder applåder* (sus i publiken)

Emmamaria: INTE KRÄKAS! Vet inte vad du har i bagaget men jag har haft problem med ätstörningar när jag var yngre, att kräkas gör en FRUKTANSVÄRD skada på din kropp, framfor allt munnen Ajjabajja. (ledsen att jag är en moraltant)

• alarik82

mmm, vet att de ej är bra, men ibland känns d esom en bra grej om man ätit en massa chips eller så. men jag kan inte spy på beställning

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)