• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Nova 68

nu går jag och lägger mig en ny dag imorgon och då måste jag lyckas kram på er

• ThereseLaurin

nova klart du kommer lycka till =)

• Malin1976

TL: Va det på Kometen??

• Malin1976

TL: Som du backade på såklart...

• ThereseLaurin

malin: hehe ne det var dte inte =) kan inte säga vart de var då jag fick panik och smet...vet att det var jävligt´dumt gjort av mig...men det vart ju inget på den andra bilen..men skäms och känner mgi dum som fan

förresten nu är det bestämt att de ska till strandliden den 9 januari om du inte visste =??

• Malin1976

TL: Jo jag såg det. Chefen skickade mail. Kul att det äntligen är på gång! Det skulle vara öppet hus för er på måndag va? Det är ju inte de finaste lokalerna men de duger. Då var det värre med urinlukten från pensionärerna i "trapphuset"...

• Malin1976

TL: Jag försökte fickparkera i en backe i Sollefteå för några år sedan. Det sa pang å jag höll på att skämmas ihjäl. Folk såg det men jag öppnade dörren å promenerade iväg å låtsades att jag inget märkt... Så kan det gå ibland!!

• ThereseLaurin

Malin: ja justja på måndag var det..men jag har jobbat där så jag vet ju hur det ser ut..måste man gå ändå?? sen hur ska de göra med dörrarna?? de får väl inte låsas?? och det är sjutdörrar ju

• Theresa1

Idiotblondinen: 83-161
    ThereseLaurin:77,5-155
    Bonadea78:69-168
    Nova:87-162
    Malin1976:82-170
    Theresa: (typ) 73 - 165 Jag har ingen våg för jag är en vågmissbrukare Jag mäter mig till varje fredag istället.

Marsmamma: Ansikts behandling är PRECIS den typen av belöning jag pratade om förut... Bra ide!

Jag och Blondinen har msn:at om träningen och vi kom fram till att vi eller jag (vet inte hur det blev *skitsamma* iaf ska det läggas upp övningar som vi (alla) testar på (om man vill) så ska vi göra tre träningsgrupper... Lätt-Mellan-Svår Så är det bara att bara att sätta igång. Men vi fixar mer i morgon. Detta blir värsta projektet *KUL* Och om ni inte tränas sen efter att så mycket jobb lagts ner blir jag jätte arg Näerå... men det vore förstås kul om träningen går hem i stugorna.

• Malin1976

Om du menar in till rummen så ska en del plockas bort och en del ska låsas eftersom de rummen ej ska användas. De här dörrarna med glasskivor i skulle byggas för glaset på något sätt. Sen var det några andra saker som skulle tas bort å några grindar som skulle sättas upp. Om dom inte ändrat sig nu.
    Jag tror inte att du måste gå om du ej vill. Psykskötaren skulle dock ha kvar sitt mottagningsrum i korridoren så nu får vi se vilka som har besvär å ska dit på besök! De kanske blir ännu sjukare efter alla barns frågor..

Nä, nu måste jag ta å sova känns det som, eller iallafall prova. Har ju inte somnat i soffan ikväll så då kanske det går bra!

Ha det allihopa!!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)