• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • alarik82

kom på en övning till dedär programet som var på tapetat förut. grodhopp, de är suoperjobbigt

• idiotblondinen

emmamaria: Bra! Vi har på gång nu, bara lite kvar o jag måste prata med Theresa1 först!

• Theresa1

Nu är jag här... peppra mig med övningar så ska jag försöka fixa ihop ngt till kvällen alt. imorgon. Av någon anledning tar Max ingensom helst hänsyn till att mamma måste fixa detta

• alarik82

nämen fy på dig max, måste ju tänka på mamma.... ; )

de var grodhoppet jag på just nu

• Theresa1

emmamaria: Jag tänkte att grodhoppet och "ligga på rygg, upp med benen" (som du också pratade om) hör till svåra programmet. Vad tror du om det?

• alarik82

dedär med benen i luften tror ja iallafall hör till svåra, för grodhopp är ganska enkla, manbehöver ju inte göra så många

• bonadea78

Har varit ute och gått idag i ca 1½ timme, fick sån energi när vågen visade -0,3 kg i morse! Så nu är man på 68,9!

• alarik82

bonadea gud va ja önskar att m,in lilleman ville åka vagn, men icke, så antingen får man gå ut när han sk asova, så han sover högst 1 timme i vagnen eller gå när gubben är hemma å då är de kolmörk ute :(

• bonadea78

Jag kan gå ca 40 min med henne vaken det går, men det underlättar ju om hon ska sova, då kan man gå ca en timme i alla fall. Nu gick jag 45 min åt ena hållet och 45 min åt andra hållet. Var ner på stan och fikade med ett gäng andra mammor nämligen. Så man fick en liten paus mellan!

• alarik82

vaknar lilleman i vagnen så skriker han som en stucken gris tills han blir upptagen

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)