• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Sus69

Blondinen: Visst gör det! Så då är det BARA kilona som ska rasa då!!

• ThereseLaurin

halloj alal har strö läst lite då ni har skrivit på som tusan =)

Välkommen bondea=)

Här har vi vart på nästan två timmars promenad idag och käkat nutrilett mest hela dagen=) vart kycklingsallad till middag och sen en tårtbit då alexandra och alicias kusin fyller år..ville inte säga nej då jag ALLTID gör det annars...

ska kika på länken katarina =)

• bonadea78

Jätte bra länk det där! Verkligen sååå peppande!!!

Vad kör ni med för viktminskningsmetoder tjejer? Här har jag testat dels sunt förnuft, men det brukar rinna ut i sanden efter ett tag. Man tröttnar helt enkelt. Det är ju såå gott med godis, glass, pizza och div. andra onyttigheter.
    Sen har jag kört med Cambridge kuren, alltså sån pulverdiet, och det har ju funkat bra. Men det är ju inte hållbart i längden, så nu kör jag ibland lite pulver till frukost, men i övrigt äter jag enligt Viktväktarna. Får se om jag lyckas med det. Det känns som det skulle kunna funka... Man får ju äta, och ganska mycket dessutom Så jag är aldrig hungrig nästan, visst sugen - men det är ju en helt annan sak!!

• ThereseLaurin

jag kör nutrilett och sunt förnuft =)

• Malin1976

Marsmamman: Det var ju en kanonide med belöning!

Det är ju lite skillnader i vikt på oss... En del är nere på 60 (kul för er!) också vi som är lite tyngre... Så jag undrar bara lite lätt så man får en bättre bild på oss, hur långa är ni? Jag är 170 cm...

• idiotblondinen

Gokväll Therese!

bonadea78: Jag kör lite nutrilett och lite sunt förnuft när det gäller maten.. Funderar på att köra bara nutrilett ett par dagar nu, för det verkar som att det bara är då jag ser resultat. Jag har dåligt tålamod, men jag jobbar med det! Sen är det väl promenader i stort sett varje dag.. O imorgon har jag barnvakt i en timme på eftermiddagen igen så att jag kan gå och simma!

• idiotblondinen

Gokväll Therese!

bonadea78: Jag kör lite nutrilett och lite sunt förnuft när det gäller maten.. Funderar på att köra bara nutrilett ett par dagar nu, för det verkar som att det bara är då jag ser resultat. Jag har dåligt tålamod, men jag jobbar med det! Sen är det väl promenader i stort sett varje dag.. O imorgon har jag barnvakt i en timme på eftermiddagen igen så att jag kan gå och simma!

• Malin1976

Ja just det ja...
    Jag tänker som så... Att bara jag tränar så ordnar det sig! Har inte fungerat på 2½ år men nån gång kanske... Är ju sjukskriven nu så det finns lite mer tid för motion.

Emmamaria: Skinka är väl rätt mager mat det va?

• idiotblondinen

Ska vi köra en variant på den aktuella listan? Vad säger ni?

idiotblondinen: 83 - 161

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)