• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Theresa1

*sitter i ett hav av träningstips*

Hur viga är vi? Jag når INTE tårna om jag böjer mig, hur är det med er andra? Fälla ihop sig övningar är inget sör mig men jag tar gärna med sådana om ni vill!!!

• Sus69

Jag är väldigt ovig!
    Har inte blitt nån motionscykel idag men i morgon kanske... men i dag har jag skött mig exemplariskt.. är sååå stolt!

• alarik82

jag är inte heller så vig, eller de är musklerna i låren som är för korta de är därför jag inte kan böja mig...

ja de är magen som är de STOOORA problemet här :)

• Nova 68

Hej sitter en stund på jobbet innan jag ska i väg hemmåt har skött mig halvbra men bättre än i går är inte heller så vig och magen är ett problem.
    jag kommer inte att kunna vara inne med er fre- sön ska vara utställare med mamma och hennes grejer på hantverksmässan i sollentuna och då kommer jag inte heller att motionera så mycket men det som är bra jag kan inte äta så mycket onyttigt bra va nästa vecka ska bli bättre jag lovar. kram på er vi ses senare i kväll

• idiotblondinen

Jag är INTE vig och magen är problemområde nr1!

Men nu undrar jag, vinner jag hurtighetspriset idag eller? Först promenerat i snabb takt i sammanlagt 135 minuter, sen varit i simhallen och simmat 1000 meter OCH gjort situps, benlyft och en annan magövning... Plus att jag just nu håller på med ett storkok hemlagad barnmat

• Sus69

Men blondinen klart du vinner... jag har ju bara gått 5km idag..*ler*
    Men är så nöjd iaf..

• idiotblondinen

"Bara" 5 km? Det är verkligen inte så bara! Tack för sparken i förmiddags förresten!

Jag fick ett ryck, ville springa ifrån gårdagens lussebulleångest... Behöver jag säga att jag sprungit ifrån den?

• Sus69

Bra JOBBAT och skulle lussebulleångesteländet visa sig igen så sparka till den hårt från mig oxå..

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)