• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

TL: Bra att det inte blev en hel påse iallafall! En tredjedel är inte så farligt.

emmamaria: Jag ska erkänna att igår efter lussebullarna så hade jag tankar på att gå och kräkas upp dom. Jag kände dem i magen o hade precis ätit dom o var så mätt så jag tänkte "Fan alltså.. jag skulle kunna gå och kräka upp dom nu så är det ogjort, det är ju jävla piss att de ska behöva gå igenom systemet bara för att jag inte kunde hålla mig" men jag bestämde mig faktiskt för att inte göra det, utan ta mitt straff istället! Jag tror att det är lätt att man börjar göra det till en vana så jag är stolt över mitt beslut där.

Theresa1: TACK! Tar tacksamt emot priset

• Theresa1

TJEJER!!! Bulimi är kanske världens sämsta bantningsmetod. Blondinen det var smart av dig att ta ditt straff. Jag tror att om man gör det en gång är det enkelt att göra det igen, det är ju en himla enkel metod för att både ha och äta kakan (töntigt uttryck)

• ThereseLaurin

fanb i morrn är det ju vikt..fy va jobbigt jag kommer att ligga på plus alltså

• idiotblondinen

TL: Lär dig av dina misstag o köp aldrig hem chips igen! Om du verkligen är sugen på nåt gott så kan jag rekomendera grönsaker i dip! Jättegott!

• ThereseLaurin

blondinen: jjo jag har testat grönsaker..men jag köper ju inte hem chips utan skickar sambon då suget är på...dum i dumma mig... sen kan ju han ka mitt i natten med då han har nycklarna på statoil inte bra =(

• Theresa1

ARGH va sur jag blir på mig själv!!! Var hos sambons föräldrar och det serverades hamburgare, jag var eg nöjd efter en men tog en till iaf. Varför? Nu har jag skit mycket plus på pointsen. SKIT också!!!

• ThereseLaurin

men hamburgarna är inte så onyttiga utan det du har på?? eller har jag helt fel?? är de stkta i olja är det ännu bättre =)

• Theresa1

Nja... det blev 14 points, det skulle blivit 7 om jag slutat när jag var nöjd

• ThereseLaurin

hur månag points får du äta per dag???

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)