• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Sus69

Tack vad snällt.. Är nöjd trots att jag tror jag vägde 3hg mindre förra veckan..

• Madelen84

Jag behöver också bli peppad, får jag vara med er?
    Jag har gått ner de 18kg som jag gick upp när jag väntade min son, men gick upp 2kg innan det som jag hållt på att kämpa med i flera månader nu men de vill bara inte väck.
    Jag kan gå ner lite men går upp det med en gång igen

• ThereseLaurin

madelen välkommen=)

fredaghar är våran vikt och mätdag...det är helt frivilkligt så man gört precis som man själv vill=)

sen så håller blondinen och theresa påå att fixa ett träningsprogram.. stor inriktning på magen då vi flesta är mest missnöjda med den.. programmet blir troligen klart ikväll=)

marsmamma: har skrivit in dina mått nu=)

• ThereseLaurin

emmamaria: va bra skriver in nu =)

• Haanna

Hej hej!

Ny här!

Skulle också behöva gå ner, har ju redan övervikt från början och gick ner till ett av mina mål efter graviditeten men dom är nu som bortblåsta.

Försöker och försöker.
    Har MINST och då säger jag MINST 30 - 35 kg att gå ner, inget har hjälpt hittills. Så ska nu börja ro på en roddmaskin också. Min gubbe har lite olika träningsredskap.

Så lite peppning är aldrig fel.

• ThereseLaurin

hej och välkommen hanna..

vi väger oss en gång i veckan dvs fredagar. Detta är helt frivilligt och till var och en.. Sen har blondinen och theresa ett träningsprogram de håller på att knåpa ihop som troligen blir klart ivkväll...

Hoppas att du ska trivas =)

• Madelen84

Jag vägde mig i morse och vågen visade 63.8kg, den ska visa minst 62kg när jag är nere i det normala.
    Mått vet jag inte vad ni menar, är 167cm lång om det är det ni menar.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)