• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

Min vikt står kvar på 83. Jag blev så besviken att det kändes som att världen rasade. Var peppad o tänkte köra samma som igår men nu tappade jag lusten... Får se om jag hittar den igen. Jävla skit.

Kram.

• Sus69

Ja men blondinen.. Har du mätt dig? Jag hade ju gått upp i vikt, men gått ner några cm runt magen ändå.. Så du, kanske är det så att du rör dig för mycket??? Men tappa inte lusten nu!!!! Vi finns ju här, dina peppare i vått och torrt!

• Sus69

Förlåt glömde.. Välkommen alla nya!

• Theresa1

Mina mått:
    +/- sen förra veckan +/- sen start
    Armar: 30 -2 -2
    Bröst: 95 +/- 0 -4
    Midja: 85 +1 -5
    Mage: 97 -6 -3
    Höfter: 106 -1 -2
    Rumpa: 106 -1 -2
    Lår: 64,5 -1 -4
    Knä 39 +3

Det varierar lite ser jag... men det är ju mest minus *stolt* Det är skitsvårt att mäta på samma ställe

• Sus69

Vad kul Theresa, ser vi fram emot!

• idiotblondinen

Marsmamma: Nej, jag har inte mätt mig. Jag är sur och butter. Men nu har jag iallafall varit på en 90-minuterspromenad. Funderar också på om jag rör mig för mycket... Men vafan. Jag vill ha allt på en och samma gång. Ska mäta mig senare.

• alarik82

jonas är ledig lörd-tisdag så då ska han få ha lilleman så kan jag gå ut å gå

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)