• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • ThereseLaurin

hallioj tejjer =) bar dag ser jag =)

Blondinen:

midja: 98 nu 93
    rumpa115 nu 113
    överarm 32 nu 33.5
    underarm27 nu 26
    lår 61 nu 58
    knä 39 nu 38
    mage 104 nu 103

Så bra jobbat tjejjen =)

• idiotblondinen

TL: Tack för att du tog dig tiden! Vad roligt, då har jag ju fått resultat! *glad*

• ThereseLaurin

blondinen: det ska du vra =) ska gå nu mion syster är här =)

• idiotblondinen

Theresa: Grattis själv!

Nu har jag tänkt ge mig på fredagsprogrammet!

• ThereseLaurin

aha va du är duktig blondinen..önskar jag vore det med..har hamnat i en svacka =( men ska ta nya tag på söndag hade jag tänkt..har märkt att mycket beror på att jag inte har badat på länge låter tokigt men det är sant..då jag inte badar utan duchar istället går det inge bra---så nu ska jag bada ofta igen =)

• alarik82

jaha de var en ny teori de....
    funderar oxå på å göra fredagens, men jag fastnar alltid med nå annat fyyy mig

• ThereseLaurin

emmamaria, tror att du menar min teori om badet..det är för när jag badar tar jag det lungt och rensar hjärnan tänker vidare framåt då peppar jag mig självliksom=) nu på slutet har jag varken haft tid att tänke eller bada..julen tar ju alla tid liksom...

• ThereseLaurin

helt ot men ni som ser idol vem tycker ni???

Själv tycker jag helt klart AGNES

• alarik82

hejar på agnes ja, men jag tittar inte. kom just på att jag inte ens ahr satt på tv. snacka om databeroende...
    japp de med badkaret menade jag.... vi hade badkar, men vi hivade ut de när vi renoverade å vi skulle aldrig ha haft plats med skötbordet annars

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)