• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

Men light är iallafall bättre än vanlig läsk.

• alarik82

jag hatar minralvatten, även sånna med smak..*blää usch fräs*
    jag brukar dricka light ibland nämligen

• ThereseLaurin

måste faktiskt säga emot er nu..har hört och läst i tidningar att lightläsk är sämre än vanlig läsk det är bara ren skitsnack folk har kört med... tyvärr så är det så.. men självklart är inte vanlig läsk heller att rekomendera =)

• idiotblondinen

TL: Jag tror det är en bedömningsfråga egentligen... Sötningsmedel är nog bättre än socker när det gäller att gå ner i vikt. Men det är nog mer hälsofarligt ur andra aspekter, jag vet faktiskt inte. Tror inte sötningsmedlet skapar ett beroende som sockret i vanlig läsk gör... Svårt att säga. Båda är iallafall skit egentligen.

Gomorron förresten

• bonadea78

Aspartam som det är i många lightprodukter är inte alls bra för oss... men samtidigt, i måttliga mängder är det ju ingen fara. Det bästa är ju att skippa allt vad läsk heter så ofta som man kan.

• ThereseLaurin

Blopndinen: gomorgon=)

Min lilla alexandra ska följa med sin mronror idag och julhandla =) ska bli kul för henne =) hoppas det går bra =)

• Sus69

God morgon brudar!
    Nu ska jag göra lite Pilates, och snälla TL ge inte upp! Utan unna dig julbordet idag och ta nya tag i morgon.. Du har ju varit så duktig länge, så jag förstår att det blir svackor!
    Och jag gjorde inte fredagens program, så fy skäms på mig... Men ska göra programmet idag!!!

Kram Sussi

• Sus69

Förresten Blondinen: Såg ju att du minskat cm, bra jobbat!

• idiotblondinen

Gomorron Marsmamma! Tack! Ja, du måste faktiskt göra dagens program. Så du börjar dagen med Pilates? Hurtigt värre!

• Sus69

Japp... Motivationen är på topp igen.. Startade även dagen med naturdiet oxå, det ni!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)