• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Sus69

Och strax kommer min svägerska och så går vi en promenad till Jysk... En promenad som tar ca ½ timme... Bästa att ta till vara på motivationen och röra på sig när man känner för det..*ler* Sen blir det kalas på em, där skulle det severas mat istället för massa fika bröd... Bra va?*ler* Och maten skulle tydligen vara av nyckelhålsmärkt variant, passar mig perfekt...

• idiotblondinen

Marsmamma: Låter som att du precis kommit ur startgroparna till en underbar dag!

• Sus69

Precis så känns det.. Men sen är jag ju en sån människa så i morgon kan ju allt kännas som skit.. Fast jag kämpar med att lära mig leva i nuet och njuta av det jag har, istället för att sukta efter det som man tycker är bättre... ohhh nu låter ju jag oxå som en predikant! Men det är en av sakerna som jag håller på att förändra i mitt liv..

• idiotblondinen

Marsmamma: Jag antar att det har märkts att jag också är en sån människa? Jag håller också på att förändra det... O det går bra. Numera kan jag dra mig ur svackorna ganska snabbt, till skillnad mot förut då jag föll föll föll... Vi är duktiga

• Sus69

God morgon emmamaria!
    Klart vi är duktiga blondinen!

• idiotblondinen

Gomorron emmamaria

• alarik82

jaha då var man ensam igen då, gubben åkt enyss iväg å ska skruva på bilen...få se om man kommer sig för nått idag då

• idiotblondinen

emmamaria: Jag sitter också o undrar om jag ska få nåt gjort idag... Vill hitta på nåt, men vad?

• alarik82

ja du de undrar jag oxå, har en pipig unge på golvet ja... så kan ju tyvärr inte göra så mycke, funderar om ja ska göra lördagens program iallafall...

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)