• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • ThereseLaurin

Theresa : ne det behövs det ju egentligen inte =) men har man hållt på i ett år som jag nästan gjort blir det tyvärr svackor,,men börjar kännas bättre =) tack vare er =)

• idiotblondinen

Theresa1: Ja fy fan vad härliga dom var, jag brukar alltid tycka sånt är så förbannat långtråkigt, men jag blev helt lyrisk! Härligt!

• alarik82

en liten fråga, dendär rumpövningen, när man ska sätta upp foten, ska man peka typ med tårna upp mot taket då

• idiotblondinen

emmamaria: Så gjorde jag iallafall.. hoppas det var rätt. O bra gjort!

• alarik82

strmade som fan i baksida lår, har ju träningsvärk sen förut oxå ja ju

• Theresa1

Emmamaria gör så att det känns mest och bäst. Testa att ha hela fotsulan mot taket, om du tycker tårna ger mer kör så...

• idiotblondinen

emmamaria: Det är nog bättre än vanlig läsk, men det är helt klart en fälla. Det bästa är att inte dricka läsk alls. Eftersom jag är "kolsyreberoende" så har jag gått över till mineralvatten. Skitgott.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)