Magbilder BF maj 2011
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11

Vecka 22 ! Vi går in i vecka 23 imorgon :)

Ååh, vilka fina magar ni har! Längtar efter lite mer put; just nu syns det mest när jag är för trött för att sträcka på ryggen ;)
jag äter duroferon järn, en tablett om dagen. har inte fått några biverkningar.
har bristningar men mest från de andra graviditeterna jag haft.

v.23 - och har klippt och färgat håret!
Vecka 25+0 idag! Det firar vi med en ny bild (från imorse) i några olika vinklar. 
Hela dagen idag har han sparkat uppåt, nedåt åt sidorna och diagonalt, sicken vilde! 

Var hos BM idag och tog alla prover samt mätte magen :) Allting såg kanon bra ut och lilla bebbens hjärta slog med 155 slag per minut. Jag har varit lite orolig pgr av att jag knappt gått upp något går in i v.24 imorgon och har gått upp 3kg, men eftersom jag var lite överviktigt innan så är det väll bra :) SF måttet låg iaf på 24 och det tyder ju på att allt är ok ändå :)
Pratade även mkt med BM om förlossningen ska få gå på aurora kliniken här i stockholm samt få prata med min förlossnings avdelning och lägga upp en förlossnings plan tillsammans med dom pgr av min sjukdom (har en bipolär och borderline diagnos) och min rädsla för förlossningen. Känns kanon att man får så mkt hjälp och stöd :)
Bjuder iaf på bilder på min lilla kula tagna igår alltså v. 23+5 :

Vilka härliga magar alla har!! :) Och vad fort tiden går!! Snart är det Maj! :):)