• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • tovediana
    qouix skrev 2011-01-20 20:00:55 följande:
    Va hos bm idag på v.25 kollen... Har gått upp 14 kg!! Herregud... :P
    Tycker inte jag äter så mkt onyttigt....klart..jag tränar ju inte längre med fy vilken chock!
    Fick ett litet varnande finger av bm som rådde mig att försöka hålla denna vikten nu...inte gå upp mer..men hur ska jag lyckas med det...har ju knappt märkt att jag gått upp det jag gjort.... Bara sallad och lightprodukter nu då eller? :/
    Det är viktigt att komma ihåg att man faktiskt inte äter för två. Ät som vanligt, börja med yoga om du inte vill träna :)
  • tovediana
    Fire skrev 2011-01-20 21:17:11 följande:

Vecka 25 (24+0)

B som i Barbamamma.

Är det ett bola-smycke som hänger där? :)
  • talare
    qouix skrev 2011-01-20 20:00:55 följande:
    Va hos bm idag på v.25 kollen... Har gått upp 14 kg!! Herregud... :P
    Tycker inte jag äter så mkt onyttigt....klart..jag tränar ju inte längre med fy vilken chock!
    Fick ett litet varnande finger av bm som rådde mig att försöka hålla denna vikten nu...inte gå upp mer..men hur ska jag lyckas med det...har ju knappt märkt att jag gått upp det jag gjort.... Bara sallad och lightprodukter nu då eller? :/
    jag kommer säkert också få ett sånt chockbesked..
  • amisej
    miinellaa skrev 2011-01-20 21:01:43 följande:
    Oftast så räknar nästan alla BM  från dagen man blev inskriven men sen får man räkna hur man vill själv,
    jag vägde 72 hela sommaren och vi inskrivningen nu visar vågen 74.

Om du har vägt  66-67 kgpå inskrivningen o vågen visar 6-7+ då är det juh så :D om din våg nu går rätt :D
    Nee vid inskrivningen vägde ja 63 kg (v12)
    Äsh de e såå olika.. tar o räknar sen ja plussade istället.. blir ju till o komma ner till dom kilona sen när bebisen kommer ut.. :D

E du från bosnien kanske?
  • qouix

Ja... Jag tvivlar faktiskt inte alls på mig själv och min förmåga att gå ner allt igen... Men det är klart, det kanske är som bm ändå sa... Det blir bara svårare på förlossningen om man gått upp för mkt.... Även om min mamma gick upp 25 kg med mig och allt gick bra och hon gick ner igen...

• Maryveken

Nu kan karln se hur det bompar på magen när bebis sparkar! :) På inskrivningen v12 vägde jag 54. +7 kg nu! Men jag tycker magen växer och krymper om vartannat?

Förresten, kan ni hjälpa mig att välja färg på bebis rum? Det står mellan grått eller beige.. Jag har bilder i bloggen som förklarar vilka nyanser jag menar.. Det är så himla svååååårt! =P
    Ps. Jag har _ingen_ reklam på den och jag tjänar inga pengar på era besök..
    Tänkte om ni tycker att jag postar den ofta =/ Folk.. ni vet.

http://niomanadersvantan.wordpress.com

• Fire
    tovediana skrev 2011-01-20 21:40:27 följande:
    Är det ett bola-smycke som hänger där? :)
    Yes box! Glad Fick bolan av den blivande fadern i julklapp, det är två stycken små bebis fotavtryck på, och den får vara med varje dag numera. Jättesöt.
  • tovediana
    Fire skrev 2011-01-21 11:42:57 följande:
    Yes box! Glad Fick bolan av den blivande fadern i julklapp, det är två stycken små bebis fotavtryck på, och den får vara med varje dag numera. Jättesöt.
    jag vill också ha!!! Skrattande
  • qouix

magen i vecka 26 (25+0)! 
    Det sparkas och härjas runt där inne och
    igår hos barnmorskan fick jag höra det
    galopperande lilla hjärtat picka 148 slag per minut Solig

Svar på tråden Magbilder BF maj 2011