• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • nenababe

Vecka 26, 4e barnet. BF 4 maj.

(¯`°?.¸ ღ Lilleman 04, Prinsessan 07, Lillan 09 och Snuttan maj -11ღ ¸.?°´¯)
  • FruMadde4barnTätt

vilka fina magar!

Maggan
    vad innebär en bipolär och borderline diagnos?
    vilken fin bebismage du har

• mde

Från nu i veckan, 23

Har gått upp 7,5 kg nu och börjar bli tjockare på inte bara magen heller.. hå hå ja ja :)
  • Friida11
    FruMadde4barnTätt skrev 2011-01-27 10:39:10 följande:
    vilka fina magar!

Maggan
    vad innebär en bipolär och borderline diagnos?
    vilken fin bebismage du har
    Det är två st psyskiska diagnoser innebär bland annat att jag lätt kan få panikångest/ångest och svänger från att vara superglad till superledsen tex. Ja de utspelar sig lite olika från person till person,.
  • mammaE2011
    Angi07 skrev 2011-01-27 09:24:10 följande:
    Hej!
    Har kommer lite mera bilder V.25+4.

Vilken kalaskula! Lovely! :D
  • 30maj

Har aldrig laddat upp nån bild här i tråden, men är inne och kollar på alla andras magar varje dag:) så glad för oss alla.. tänk snart tjejer går vi in i vecka 30.. och då återstår endast 10 ynka veckor kvar tills bebis, ännu mindre tid för vissa:)
    Att jag längtar efter min och älsklingens lille son!!

Mina bröst har fått mycket bristningar och växt massor, tycker inte nån bh är skön längre.. nån som vet vart man kan köpa sköna bhar i strl 70e??

Bilden är från förra veckan, vecka 22. Idag är jag i 23:)

• tovediana
    30maj skrev 2011-01-27 14:25:03 följande:
    Har aldrig laddat upp nån bild här i tråden, men är inne och kollar på alla andras magar varje dag:) så glad för oss alla.. tänk snart tjejer går vi in i vecka 30.. och då återstår endast 10 ynka veckor kvar tills bebis, ännu mindre tid för vissa:)
    Att jag längtar efter min och älsklingens lille son!!

Mina bröst har fått mycket bristningar och växt massor, tycker inte nån bh är skön längre.. nån som vet vart man kan köpa sköna bhar i strl 70e??

Bilden är från förra veckan, vecka 22. Idag är jag i 23:)

wow, du ser ju fantastisk ut! mitt hår är bara stripigt och tråkigt, även om jag lockar det :S
  • 30maj
    tovediana skrev 2011-01-27 15:02:26 följande:
    wow, du ser ju fantastisk ut! mitt hår är bara stripigt och tråkigt, även om jag lockar det :S
    Tack:) jag mår fantastiskt och kan till min glädje säga att mitt hår och hy har blivit mycket bättre dom senaste veckorna:) är väl så olika från graviditet till graviditet..

• FruMadde4barnTätt

30 maj
    vilken jättesöt mammablus- eller mammatröja!

Svar på tråden Magbilder BF maj 2011