• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • Elsa81
    werkestam skrev 2011-01-21 08:49:44 följande:
    Nu kan karln se hur det bompar på magen när bebis sparkar! :) På inskrivningen v12 vägde jag 54. +7 kg nu! Men jag tycker magen växer och krymper om vartannat?

Förresten, kan ni hjälpa mig att välja färg på bebis rum? Det står mellan grått eller beige.. Jag har bilder i bloggen som förklarar vilka nyanser jag menar.. Det är så himla svååååårt! =P
    Ps. Jag har _ingen_ reklam på den och jag tjänar inga pengar på era besök..
    Tänkte om ni tycker att jag postar den ofta =/ Folk.. ni vet.

http://niomanadersvantan.wordpress.com

Brukar vara inne o läsa din blogg ibland....

Jag tycker att du ska välja beige! Tycker det är varmare färg än grått och med tanke på de saker du hade köpt så passar de bäst ihop. Tycker jag Glad
  • Fire
    tovediana skrev 2011-01-21 11:58:46 följande:
    jag vill också ha!!! Skrattande
    Skaffa en. Skrattande Det finns massor av olika modeller att välja på. Från vecka 20 ska de kunna höra och känna igen ljudet.
  • miinellaa
    amisej skrev 2011-01-21 08:22:12 följande:
    Nee vid inskrivningen vägde ja 63 kg (v12)
    Äsh de e såå olika.. tar o räknar sen ja plussade istället.. blir ju till o komma ner till dom kilona sen när bebisen kommer ut.. :D

E du från bosnien kanske?
    japp jag är bosnier :)
    ja det är juh så olika , man går upp ändå så det spelar ej så stor  roll bara det inte lir överdrivet mycket. :D hahaha jag gick ner alla min 18 kg ja hade gått upp med min son på 4 månader under den tiden jag ammade ,slutade amma och kg slutade att rasa , :)

PS: Varför undrar du om jag är  bosnier :D
  • amisej
    miinellaa skrev 2011-01-21 18:11:00 följande:
    japp jag är bosnier :)
    ja det är juh så olika , man går upp ändå så det spelar ej så stor  roll bara det inte lir överdrivet mycket. :D hahaha jag gick ner alla min 18 kg ja hade gått upp med min son på 4 månader under den tiden jag ammade ,slutade amma och kg slutade att rasa , :)

PS: Varför undrar du om jag är  bosnier :D
    Varför ja undrar... neee då har vi två saker gemensamt.
    Gravida nästan i samma vecka + båda bosnier... ;)

Aaa ja har hört att man går ner ganska snabbt o lätt när man ammar. Får hoppas på att man kan amma då.
  • miinellaa
    amisej skrev 2011-01-21 18:15:14 följande:
    Varför ja undrar... neee då har vi två saker gemensamt.
    Gravida nästan i samma vecka + båda bosnier... ;)

Aaa ja har hört att man går ner ganska snabbt o lätt när man ammar. Får hoppas på att man kan amma då.
    vaaa  roligt :D bas mi je drago :) försökte komma in på din profil men jag är objuden tråkigt, bjud in mig hallåååå :D
  • miinellaa
    tovediana skrev 2011-01-21 21:06:32 följande:

smörjt magen ?

vecka 26! och jag har fått mina första bristningar,
    på höften, som ni kan se! :(
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011