• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • Elsa81

V.25+3
    Varit och hämtat skötbord i veckan! Check på den ;o)
    Min mage är oxå väldigt luden men det syns inte på bilderna. Låter de vara eftersom det är ingen annan som ser det iaf =) Kan behövas lite skydd o värme nu!
  • Hiavatha

Bild från imorse =)

Don't compromise yourself. You are all you've got. ?Janis Joplin
  • hellish89

Idag köpte vi en vagn! En begagnad Teutonia från 03. Hur fin som helst! Både sitt och ligg del i marinblått/beige! Är supernöjd :D Ursäkta de kassa bilderna och det skabbiga tvättrummet ;)

• Caroline

FIna magar ni har allihopa! Får väl också slänga in en bild Glad
    Tog ikväll 27+3

(lite kass bild men)
  • sarasessi
    Caroline skrev 2011-02-21 18:42:19 följande:
    FIna magar ni har allihopa! Får väl också slänga in en bild Glad
    Tog ikväll 27+3
    (lite kass bild men)
    Vilken superfin bebismage du har! :)
  • Caroline
    sarasessi skrev 2011-02-21 18:58:00 följande:
    Vilken superfin bebismage du har! :)
    Tack! Solig
  • qouix

Hur känner ni tjejer som är runt vecka 28-30 tycker ni bebisen sparkar mer eller mindre nu? Tycker min lille har blivit lugnare senaste veckan, vecka 30 nu... Sparkar lite då o då men mest mjukare puffar nu...sover bebisen mer eller är det för trångt för att få in en karatespark i sidan kanske?

• Milleman
    qouix skrev 2011-02-22 00:29:00 följande:
    Hur känner ni tjejer som är runt vecka 28-30 tycker ni bebisen sparkar mer eller mindre nu? Tycker min lille har blivit lugnare senaste veckan, vecka 30 nu... Sparkar lite då o då men mest mjukare puffar nu...sover bebisen mer eller är det för trångt för att få in en karatespark i sidan kanske?
    Jag är i vecka 29+1 och min bebis rör sig nästan konstant vissa dagar... Mycket mer nu än för bara nån vecka sen...
    han hade dock 2 skrämmande lugna dagar förra helgen, men efter det har det varit cirkus igen. I förrgår tror jag knappt han sov någonting...

Men visst börjar dem få trångt nu, så det kan nog komma att ändras snart... Min sparkar inte lika hårt längre utan man ser istället hela magen svänga omkring. Och det är nog för att platsen blir mindre...
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011