• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • Mary

Jag jobbar knappt fyra veckor till. Då är det två veckor till bf... Ska bli så skönt att vila ordentligt inför det som komma ska :) hur långt innan bf har ni andra tagit ledigt?

• jakeline
    enmandel skrev 2011-03-28 22:17:47 följande:
    usch vad jobbigt! fast det beror väl på vad man har för sorts arbete också.. men aldrig fel att vara ledig och ta det lugnt:)
    jo jag sitter ju på ändan hela dagarna och svarar i telefon, så det är inte särdeles ansträngande... :P typ spela lite betapet när andan faller på är väl det mest krävande. :P Fast just nu känns det rätt tungt att veta att man har så långt kvar... :P 
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • Nostalgitripp

Nu är ju detta visserligen ingen magbild men den kanske kan duga som uppmuntran till er andra som också har smärtsamma sammandragningar. Jag fick en ond sammandragning och tänkte för skojs skull "undra vad spåkulan på facebook har att säga om detta?" och fick det här svaret:

• Hansson83
    Nostalgitripp skrev 2011-03-29 09:31:47 följande:
    Nu är ju detta visserligen ingen magbild men den kanske kan duga som uppmuntran till er andra som också har smärtsamma sammandragningar. Jag fick en ond sammandragning och tänkte för skojs skull "undra vad spåkulan på facebook har att säga om detta?" och fick det här svaret:
    Skrattande
  • LiiLo

Wohoo v. 34, inte långt kvar nu.
    Jobbar som barnskötare och fick foglossning/SD/förvärkar tidigt så jag blev sjukskriven först på 50% från 1:a feb och nu på heltid från 14 mars så jag har varit hemma ett tag nu :P
    Börjar tröttna o vill ha bebis nuu, men får glädja mig vid att jag får vila på dagarna då 3-åringen är på dagis :)
  • OrosieO

V 32 nu och jag känner mig som en enda stor vandrande mage haha :P
    Med enbart 152 cm och en mage rakt ut så är det väl det enda man ser
    när jag kommer någonstans ^^ Nä inte länge kvar nu och tiden får gärna
    gå snabbt :P

• tovediana
    OrosieO skrev 2011-03-29 13:39:00 följande:
    V 32 nu och jag känner mig som en enda stor vandrande mage haha :P
    Med enbart 152 cm och en mage rakt ut så är det väl det enda man ser
    när jag kommer någonstans ^^ Nä inte länge kvar nu och tiden får gärna
    gå snabbt :P

haha, men va söööööt :)