Magbilder BF maj 2011
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11

en purfärsk på nya brallorna och stövlarna. :) känner mig lite snygg idag... :P
32+5

wohooo v 33 idag då...
Och snart ska vi iväg på tillväxtkontroll och få se på busfrön som ligger här inne.. :D
Är i vecka 34+2 idag och nästa besök hos BM är jag i vecka 35+2. Hon sa till mig förra gången att dem är stenhårda (för förstföderskor) med att barnet ska vara fixerat i vecka 35. Jag känner att barnet fortfarande aktivt vänder sig om, ibland ligger h*n med huvudet neråt och gungar med rumpan från sida till sida och då kan jag känna huvudet att det ligger neråt. Men då och då har h*n vänt sig. Så jag undrar om någon vet om man känner när bebisen har fixerat sig? Frågade min mamma (som enligt mig kan vara rätt okunnig ibland) och hon sa att "det känner man inte" . Men borde man inte göra det??
våra barn har aldrig varit fixerade! och de har inte gjort något åt det.
Allt har gått bra!
första barnet låg med huvudet nedåt, inte fixerad när förlossningen startade i v.38 och det gick bra.
andra barnet, låg tvärsöver magen, så med huvudet på sidan av magen och det gjorde hon även när förlossningen startade i v.35+0, så vände hon sig rätt under förlossningen och kom ut med huvudet före.
Allt gick bra.
tredje barnet låg också länge tvärsöver magen, men troligen med huvudet nedåt i slutet, inte fixerad, och han föddes med huvudet före. Allt gick bra