Magbilder BF maj 2011
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hmmm har haft kraftiga sd nu senaste timmen. Dom gör inte ont men w lite obehagliga. Känns som om jag blir jätte varm i ansiktet och att jag plötsligt får svårt att andas. Känns tungt i bröstkorgen på nå vis.
E detta vanligt el ?
Känner någon igen detta?
Har 8-9 min mellan "värken"
Hmm, frågan är om man kanske är i startgroparna. Har ganska ont i "svanken" o ner mot skinkeriet från stund till stund och känner mig (ursäkta min brutala ärlighet) nr 2-nödig när det gör så ont i svanken..
BF + 2 idag, och har ju noll koll på vad som händer med kroppen när det är dags. Nåja, jag antar att jag får veta tids nog :)
Ska ju försöka klämma in ett möte med banken idag (nybliven husägare, flyttar om 3 månader), så jag ska försöka knipa till i eftermiddag iaf
Hoppas ni får en fin dag i solen töser!
Habbi hur har det gått för dig?
Inatt någongång somnade jag och nu på morgonen känner jag lite som mensvärk.
Så puff allt bara stannade av.
Börjar bli arg och ledsen på samma gång.
Vill ha min bebis
Bläää vad dåligt jag mår.. illamående och värkar. De gör svinont men är glesa som bara den, kommer med ca 10-15 min mellanrum. Kanske blir bebis inatt? 
Snart kommer de. Håll ut nu brudar! Ni är superduktiga!! :)
Inte länge kvar!!!!
Och stort grattis till alla nya bebisar som redan kommit.
Åh vad spännande med förlossningstecken!! Ta vara på dessa ögonblick...jag skulle kunna göra om min förlossning tusen gånger om för det var så himla häftigt. Det enda jag ångrar är att vi inte tog så mycket kort under själva värkarbetet. Det hade varit kul att haft nu efteråt för att minnas tillbaka hur det var timmarna innan man fick träffa sin guldklimp.
LYCKA TILL!

Och de är inte lika intensiva längre, och de onda jag hade mellan värkarna har också försvunnit typ. Skit tråkigt.. de kanske kommer tillbaka inatt!