• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • amisej

Hmmm har haft kraftiga sd nu senaste timmen. Dom gör inte ont men w lite obehagliga. Känns som om jag blir jätte varm i ansiktet och att jag plötsligt får svårt att andas. Känns tungt i bröstkorgen på nå vis.
    E detta vanligt el ?
    Känner någon igen detta?
    Har 8-9 min mellan "värken"

• Habbi
    amisej skrev 2011-05-30 00:05:05 följande:
    Hmmm har haft kraftiga sd nu senaste timmen. Dom gör inte ont men w lite obehagliga. Känns som om jag blir jätte varm i ansiktet och att jag plötsligt får svårt att andas. Känns tungt i bröstkorgen på nå vis.
    E detta vanligt el ?
    Känner någon igen detta?
    Har 8-9 min mellan "värken"
    Så brukar jag också ha.. kan lätt bli så om de är kraftigare.

Sitter här med onda sd, har haft de sedan 04.05 morse.. tänkte kliva upp så jag kunde klocka dem men känns som de försvann nu? Obestämd
  • Neith

Hmm, frågan är om man kanske är i startgroparna. Har ganska ont i "svanken" o ner mot skinkeriet från stund till stund och känner mig (ursäkta min brutala ärlighet) nr 2-nödig när det gör så ont i svanken.. 
    BF + 2 idag, och har ju noll koll på vad som händer med kroppen när det är dags. Nåja, jag antar att jag får veta tids nog :)
    Ska ju försöka klämma in ett möte med banken idag (nybliven husägare, flyttar om 3 månader), så jag ska försöka knipa till i eftermiddag iaf Skrattande 

Hoppas ni får en fin dag i solen töser! 

• amisej

Habbi hur har det gått för dig?
    Inatt någongång somnade jag och nu på morgonen känner jag lite som mensvärk.
    Så puff allt bara stannade av.
    Börjar bli arg och ledsen på samma gång.
    Vill ha min bebis

• Habbi

Bläää vad dåligt jag mår.. illamående och värkar. De gör svinont men är glesa som bara den, kommer med ca 10-15 min mellanrum. Kanske blir bebis inatt? Flört

• Tiiinaa

Åh vad spännande med förlossningstecken!! Ta vara på dessa ögonblick...jag skulle kunna göra om min förlossning tusen gånger om för det var så himla häftigt. Det enda jag ångrar är att vi inte tog så mycket kort under själva värkarbetet. Det hade varit kul att haft nu efteråt för att minnas tillbaka hur det var timmarna innan man fick träffa sin guldklimp.

LYCKA TILL!

• Maruid
    Habbi skrev 2011-05-30 10:18:51 följande:
    Bläää vad dåligt jag mår.. illamående och värkar. De gör svinont men är glesa som bara den, kommer med ca 10-15 min mellanrum. Kanske blir bebis inatt? Flört
    Mina värkar var glesa och glesa och glesa. Fattade inte hur jag skulle uthärda. När jag väl åkte till förlossningen ändå för kontroll så visade det sig att jag i stort sett var helt öppen och sedan blev det fart på personalen. Så det är inte alls omöjligt att din bebis snart är på utsidan av magen ; )
  • Habbi
    Maruid skrev 2011-05-30 11:09:38 följande:
    Mina värkar var glesa och glesa och glesa. Fattade inte hur jag skulle uthärda. När jag väl åkte till förlossningen ändå för kontroll så visade det sig att jag i stort sett var helt öppen och sedan blev det fart på personalen. Så det är inte alls omöjligt att din bebis snart är på utsidan av magen ; )
    Hmm, men de blir allt glesare. Är typ 20-25 min mellan nu. Obestämd Och de är inte lika intensiva längre, och de onda jag hade mellan värkarna har också försvunnit typ. Skit tråkigt.. de kanske kommer tillbaka inatt!
  • Glad och nyttig
    Habbi, såg att ni har en BF-lista här också!
    Jag är idag BF+1 och inväntar en liten tjej... Inte har du lust att lägga till mig där? Vore skoj! :P
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011