• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • Maruid
    Habbi skrev 2011-05-30 11:18:16 följande:
    Hmm, men de blir allt glesare. Är typ 20-25 min mellan nu. Obestämd Och de är inte lika intensiva längre, och de onda jag hade mellan värkarna har också försvunnit typ. Skit tråkigt.. de kanske kommer tillbaka inatt!
    Ja, snart nog ska du se att det kommer tillbaka. Själv var jag uppe under fredagen och städade och försökte så mycket jag orkade mellan varven för jag intalade mig att det på så sätt skulle komma snabbare. Vet inte om det hjälpte men lättare än att bara sitta och vänta i alla fall.
  • Habbi
    Maruid skrev 2011-05-30 13:24:42 följande:
    Ja, snart nog ska du se att det kommer tillbaka. Själv var jag uppe under fredagen och städade och försökte så mycket jag orkade mellan varven för jag intalade mig att det på så sätt skulle komma snabbare. Vet inte om det hjälpte men lättare än att bara sitta och vänta i alla fall.
    Okej, jag funderar starkt på att åka upp och få en undersökning. Se om jag öppnat mig något och så kanske de kan göra en hinnsvepning när de endå håller på. Har nyss sovit en timme och jag mår SÅÅÅ illa. Usch. Obestämd
  • Habbi

Nej jag fick inte komma upp för mina värkar var för glesa.. men de förstår jag också. De är ju nästan 20-30 min mellan dem nu. Tungan ute MEN min slemmis gick nyss och de var nog de äckligaste jag sett.. haha.

• jakeline
    Habbi skrev 2011-05-30 16:07:03 följande:
    Nej jag fick inte komma upp för mina värkar var för glesa.. men de förstår jag också. De är ju nästan 20-30 min mellan dem nu. Tungan ute MEN min slemmis gick nyss och de var nog de äckligaste jag sett.. haha.
    åh det är ju ett bra tecken! Mina verkar kom kanske 4 på en timme när min slemmis gick, sedan blev de fort tätare och ondare! håller tummarna!
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Aylinn f. 110524♥*~
  • Habbi
    jakeline skrev 2011-05-30 16:56:43 följande:
    åh det är ju ett bra tecken! Mina verkar kom kanske 4 på en timme när min slemmis gick, sedan blev de fort tätare och ondare! håller tummarna!
    Okej..

De senaste 3 timmarna har de kommit tätare.. för 3 timmar sen kom de med ca 14 min mellanrum och nu med 7 min. Hoppas de blir mer, mer, mer och ännu mer! Flört Super inställd på att få bebis inatt.
  • Caroline

Nu är vi väldigt lyckliga föräldrar till världens finaste gosse!!!
    I lördags (v. 41+1) kom vår lille Kevin Hjärta
    3890g och 51 cm lång!

Håll ut ni som är kvar, snart så....

Lika bra att vara som man är när man ändå inte är som man ska...
  • amisej

Grattis Caroline va kul.
    Nu får du njuta och mysa med din prins.
    Du får gärna skriva lite om förlossningen sen när du har tid och ork.

• jakeline
    Caroline skrev 2011-05-30 21:30:32 följande:
    3890g och 51 cm lång!

grattis!
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Aylinn f. 110524♥*~
  • Maruid
    Caroline skrev 2011-05-30 21:30:32 följande:
    3890g och 51 cm lång!

Grattis till sonen!
    hellish89 skrev 2011-05-31 08:33:04 följande:
    Lillplutten, idag 2 veckor gammal
    Så söt han är!
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011