Magbilder BF maj 2011
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Vi har ju typ 1000 färger att välja mellan på Nitron, och i två omgångar, men jag har benat ner det till tre val.
Det är dels den mörkgrå med silverblad på (Grey leaf), pro forest och ev. charlston på liggdelen..
Den kommer ju att användas på sommaren och då kan det ju kännas fräscht med något ljust :)
Men den första iden vi hade var att använda Pro forest på liggdelen och Grey leaf på sittdelen iaf..
Creme är jättefint.. Navy också.. Oooooh, det är så svårt!!!
Frågan är om creme och de andra ljusa tygerna på sittdelen håller sig fräsh när barnet blir större och kladdar lite mer :) Fast det borde det ju göra.. Varför skulle de annars erbjuda en ljus färg.. Bara för att det är snyggt håller ju inte.
Kör på creme!! Den är jättesnygg!!
Hej! Här kommer min magbild för hela vecka 22.
Jag växer så det knakar! =)

Var på RUL förra veckan och blev framflyttad några dagar till 29/5, men om precis en vecka har jag gått halva tiden! Känns så otroligt.
Och killen där inne gör sig till känna dagligen; nu väntar vi bara på att maken kan få känna utifrån också :)
v. 20 (19+0)

Haha, jaa, på denna bild iaf :) Tog den efter ett toalettbesök och före lunchen - nu på kvällen är jag lite rundare om magen.
Känns roligare på kvällen när man har lite mage, men jag antar att jag börde vara glad så länge jag får vara just snärt 

Jag smyger in en magbild då och då...o här kommer en för vecka 22 :D
Jag smyger in en magbild då och då...o här kommer en för vecka 22 :D
ojoj, visste inte att det fanns en till magbildstråd för BF maj! Vad jag har missat! :)
Då hänger jag med här också!
Är i dag i vecka 21 (20+3) :)
När jag har tråkigt sitter jag hemma på vår underbart kassa dator och gör kollage i paint ;)
Så här kommer två!