Magbilder BF maj 2011
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Här behöver vi inte inhandla så mycket då det är tvåan... :P Vi har ju redan köpt alla stora grejor. Men lite småplock som lite nya kläder ska vi ju så klart inhandla. Och små pyttiga blöjor. :P

Oj får panik!!!
Alla verkar ha köpt nått åtminstonde till sin bebis medans ja sitter här o inte ens har tänkt tanken på de.
Tänkte gå o kolla på vagn i v.30 e nu på tors i v.23
Borde ja göra de tidigare el va tycker ni andra
Har köpt spjälsäng tidigare då det var rea och har köpt nästan allt till spjälsängen (fick presentkort på IKEA i julklapp) och någon enstaka bodie nu under julrean. Vet vilken vagn vi ska ha men har inte råd till att köpa den just nu :( Längtar sååå till vi äntligen ska köpa vagnen. Kollar bilden på den varje dag och bara längtar :D Sedan kommer jag få/låna en del babysaker från vänner och så. Bl.a. bilbarnstol och babysitter.

Så kan man ägna kvällen åt att klicka hem lite bebiskläder på Ellos, H&M, Nelly, Laredoute - sen kan man luta sig tillbaka i lugn och ro och vänta!!
Glömde skriva att vi åker till Ullared i februari för att shoppa bebissaker !! :) :)
Vi beställde vagn i mellandagarna. Det var 10-12 v leverans och som FrökenLM skrev kan ju bebisen bestämma sig för att komma tidigare. Vagnen behöver vi inte hämta ut när den kommer utan den står och väntar på babyproffsen tills vi är i behov av den.
Säng, skötbord och babyskydd ska vi köpa av bekanta.
Kläder kommer nog börja inhandlas nu lite då och då. Det är ju så roligt
Jag storshoppar på Blocket jag!
Barnvagn 1500 kr, en BabyTravel från 2008, precis vad jag ville ha, superfräsh!
MaxiCosi babyskydd, babybjörn bärsele och en åkpåse för 600 kr. oxå 2 år gammalt.
Planerar att köpa allt på Blocket faktiskt, resten får man säkert från snälla vänner och släktingar