• FruLindström

Första barnet juni/juli 2011

Är med i fler trådar för oss som ska ha barn juni/juli 2011.
    Men många blir så stora så man missar massa inlägg.
    Tänkte det kunde va kul med en grupp för bara oss som genomgår våran första graviditet med =)

Fler som vill hänga på?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 19:06
    BF
    10/6-11 NillaGreve - Solna
    20/6-11 ernlia03 -Finland
    24/6-11 En Anna
    24/6-11 Charlieandi -Stockholm
    26/6-11 Fru Lindström -Vetlanda
    1/7-11 Ideligen - Skaraborg
    1/7-11 FialOtta83 -Skåne
    5/7- 11 Emselott - Luleå
    5/7-11 Matece - Stockholm
    5/7-11 MrsCL
    6/7-11 Fröken Virra - Örebro
    7/7-11 Lusen1
    7/7-11 Skojsuss
    12/7-11 Helle8202 - Stockholm
    12/7-11 Skruttnorpan - Stockholm
    13/7-11 Linizen82 - Skåne

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-16 15:37
    BF-listan till denna tråden, den över går inte ändra tyvärr. Så lägg gärna till dig här:
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m55642983.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-30 10:46
    Bildtråd, Välkommen att lägga upp bilder på magar, ul, inköp m.m

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m55887562.html
  • Svar på tråden Första barnet juni/juli 2011
  • Lycka 89

Måste tyvärr lämna denna tråd för den här gången, men återkommer väl när
    era fina bebbar kommit.  Var på RUL i dag och det visade sig att  bebben inte
    mådde så bra..
    oron var nog befogad iaf,,,

önskar er all lycka!

• bcm
    Lycka 10 skrev 2011-02-08 19:07:48 följande:

mådde så bra..

önskar er all lycka!

fy tusan vad trist :/ jag ska på ul i morgon och är också orolig. hade du på känn att de inte stod rätt till?
  • linahelena
    Lycka 10 skrev 2011-02-08 19:07:48 följande:

mådde så bra..

önskar er all lycka!

nej fy vad jobbigt, hoppas det går bättre nästa gångHjärta
  • M1986

Ultraljudet idag gick jättebra. Förutom att de jag inbillat mig under hela tiden nog inte är sant, var så himlans säker på att det var en kille (har ju tom inhandlat saker och gjort bordkort) men hon sa det var en tjej. Har väldigt svårt att tro på det så de blir nog att köra på neutralt tills bebisen kommer ut hehe.
    Har knappt sovit något i natt för guud vad det har sparkats, hur jag änn låg så var de världens jordbävning i magen! Ibland skvatt amn ju te när världens spark kom så man skrek rakt ut. Har råkat väcka sambon många gånger i natt med mina små skrik hehe. Var riktigt obehagligt faktiskt och förstår inte hur man klarar alla sparkar under hela graviditeten, antar att man vänjer sig..

Lycka10: Fyy vad trist och få veta det så här sent. Skickar med en stor kram till dig!

• Lycka 89
    bcm skrev 2011-02-08 19:18:03 följande:
    fy tusan vad trist :/ jag ska på ul i morgon och är också orolig. hade du på känn att de inte stod rätt till?
    kommer nog gå bra för dig! väldigt ovanligt att det är så här.
    jag kände nog de på mig, jag har varit så himlans orolig och inte
    ens kunnat vara glad åt det här en minut.. om någon har sagt något
    bra om bebisen harjag alltid varit tvungen att påpeka att " OM det kommer någon bebis ja" osv
    du kan nog vara lugn :)
  • bcm

nu kan jag andas ut, allt såg bra ut på ultraljudet. kom nästan en tår där, fy tusan vad orolig jag har varit!

• SamsonS
    bcm skrev 2011-02-09 13:15:36 följande:
    nu kan jag andas ut, allt såg bra ut på ultraljudet. kom nästan en tår där, fy tusan vad orolig jag har varit!
    Så skönt att allt var bra! Jag har mitt imorgon och jag är också grymt orolig. Har svårt att tänka på annat...oroar mig till tusen för att något är fel...
    Pyret beräknad 13/7-11 <3
  • linahelena
    SamsonS skrev 2011-02-09 13:39:19 följande:
    Så skönt att allt var bra! Jag har mitt imorgon och jag är också grymt orolig. Har svårt att tänka på annat...oroar mig till tusen för att något är fel...
    jag har oxå imorgon, men är inte ett dugg orolig. bara glad att jag ska få se den lilla skrutten. så lovar ju att det är min unge det är fel på
  • SamsonS
    linahelena skrev 2011-02-09 14:09:31 följande:
    jag har oxå imorgon, men är inte ett dugg orolig. bara glad att jag ska få se den lilla skrutten. så lovar ju att det är min unge det är fel på
    Haha! Nej det kommer säkert gå hur bra som helst för oss båda. Jag är ganska bra på att ALLTID oroa mig i onödan Tungan ute
    Pyret beräknad 13/7-11 <3
Svar på tråden Första barnet juni/juli 2011