• FruLindström

Första barnet juni/juli 2011

Är med i fler trådar för oss som ska ha barn juni/juli 2011.
    Men många blir så stora så man missar massa inlägg.
    Tänkte det kunde va kul med en grupp för bara oss som genomgår våran första graviditet med =)

Fler som vill hänga på?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 19:06
    BF
    10/6-11 NillaGreve - Solna
    20/6-11 ernlia03 -Finland
    24/6-11 En Anna
    24/6-11 Charlieandi -Stockholm
    26/6-11 Fru Lindström -Vetlanda
    1/7-11 Ideligen - Skaraborg
    1/7-11 FialOtta83 -Skåne
    5/7- 11 Emselott - Luleå
    5/7-11 Matece - Stockholm
    5/7-11 MrsCL
    6/7-11 Fröken Virra - Örebro
    7/7-11 Lusen1
    7/7-11 Skojsuss
    12/7-11 Helle8202 - Stockholm
    12/7-11 Skruttnorpan - Stockholm
    13/7-11 Linizen82 - Skåne

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-16 15:37
    BF-listan till denna tråden, den över går inte ändra tyvärr. Så lägg gärna till dig här:
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m55642983.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-30 10:46
    Bildtråd, Välkommen att lägga upp bilder på magar, ul, inköp m.m

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m55887562.html
  • Svar på tråden Första barnet juni/juli 2011
  • ideligen

Vi fick fyra bilder gratis, två bra och två som den vände bort huvudet på så man inte såg profil, men då syndes benen och fötterna bättre.

BF 110628
  • fritzl

100 kr fick vi betala för 4 bilder. Synd bara att det inte blev någon riktig profilbild då bebisen inte ville ligga still någon gång

• Jasmine Angelina

Mitt immunförsvar är inte bra visade det sig idag. Frågade om vad det innebär för pojken och dom får se hur det ser ut när han väl kommer. Ser ut som att jag får mitt kejsarsnitt. Men hjärtljuden på min son lät bra, som en galopperande häst.

BF 2011-06-07
  • Elsa81

Ja det är nog så....det rullar på bara just nu Glad

Väldigt skönt faktiskt att inte ha så mycket problem. Magen är mer i vägen och krångligare att ta av o på skor/strumpor och lite sånt men annars leker livet!

Har en väldigt pigg krabat i magen nuförtiden så det sparkas mest hela dagarna. Och nu har den börjat sparka under revbenet! AJ!!

Men är väldigt glad att foglossningsbesvären lyser med sin frånvaro!!

• linahelena

ja blir mest att man hänger på den större juli tråden där det är aktivitet varje dag. (www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55204748.html) så glömmer man liksom av att denna finns:) magen är stor iaf. snart putar naveln utåt. bebis sparkar och sambon kände buffar igår för första gången. Hjärta

• Jasmine Angelina

blev inget bf i juni det blev en pojke 28 april på 1960g 47cm

Han opererades endast en dag gammal för avsaknad matstrupe han skrivs eventuellt ut nästa vecka. Efter 6-8 veckor på sjukhus börjar man längta hem.

Min älskade pojke William kom till världen 2011-04-28
  • LisaOlson

Hej
    Har precis hittat tråden. Jag har bf 29/6 och börjar bli trött på att vänta. Har haft massa förvärkar som t.o.m vår bm trodde var latensfasen men det verkar inte så. Jag har gått upp 20 kg men det syns knappt på kroppen bara på min gigantiska mage. Mjölken har redan börjat rinna till och nu vill jag ha bebis. NU!!! Vi har köpt precis allt vi behöver till den lille och ska i dagarna gå och köpa oss en kombi.
    Hur går det för er andra?

Lycka till "JA" med din tidige son! Hoppas att du får ta hem honom snart. Håller tummarna för er!

/Lisa
    minajagochbebisen.blogspot.com

Svar på tråden Första barnet juni/juli 2011