• FruLindström

Första barnet juni/juli 2011

Är med i fler trådar för oss som ska ha barn juni/juli 2011.
    Men många blir så stora så man missar massa inlägg.
    Tänkte det kunde va kul med en grupp för bara oss som genomgår våran första graviditet med =)

Fler som vill hänga på?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 19:06
    BF
    10/6-11 NillaGreve - Solna
    20/6-11 ernlia03 -Finland
    24/6-11 En Anna
    24/6-11 Charlieandi -Stockholm
    26/6-11 Fru Lindström -Vetlanda
    1/7-11 Ideligen - Skaraborg
    1/7-11 FialOtta83 -Skåne
    5/7- 11 Emselott - Luleå
    5/7-11 Matece - Stockholm
    5/7-11 MrsCL
    6/7-11 Fröken Virra - Örebro
    7/7-11 Lusen1
    7/7-11 Skojsuss
    12/7-11 Helle8202 - Stockholm
    12/7-11 Skruttnorpan - Stockholm
    13/7-11 Linizen82 - Skåne

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-16 15:37
    BF-listan till denna tråden, den över går inte ändra tyvärr. Så lägg gärna till dig här:
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m55642983.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-30 10:46
    Bildtråd, Välkommen att lägga upp bilder på magar, ul, inköp m.m

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m55887562.html
  • Svar på tråden Första barnet juni/juli 2011
  • linahelena

på tal om att känna sig fräsch förresten, fler än jag som har blivit en levande gasboll. som en blandning av homer simpson å pumba i lejonkungen?

• linahelena

värst är liksom raparna för dom kommer utan att jag liksom kan häva dom. ska betala på ica *rap* pratar med någon ytligt bekant *rap*  hela tiden så sjukt pinsamt med.

• Skojsuss

Hej på er!!!

Länge sen jag skrev något nu, men brukar vara inne å läsa rätt ofta.. Hänt mkt på senaste..

FruLindström, tänker på dig! Fyy vad hemskt!!!

Själv e jag hemma från jobbet med grym magsmärta... ringde min BM idag som skickade mit vidare till gyn... pratade med dem och fick en tid på torsdag.. blev legom nervös... sucka hoppas allt e bra!!!

Mysigt att se era magar och vad ni har inhandlat i bildtråden..

Föresten nån som vet hur det är med smärtstillande, är det panodil och alvedon som är okej?

• linahelena

japp panodil å alvedon är det som gäller. ipren kan ge skador på hjärtat

• ideligen

Varit på VUL idag och är inte på 11+3 som jag trodde, utan ett levande livligt foster som är 11+6, så imorgon borde jag kunna andas ut och bara längta till RUL 27/1.

Jag var så lycklig när jag gick där ifrån att jag glömde ta med mig bilden..

Alla mina symptom är borta (förutom molvärk) jag kan till ock med ha på mig jeans igen..

• charlieandi

Gud vad härligt Ideligen! Nu hoppas jag även att En Anna kommer tillbaka med positiva besked :) Känns även hoppfullt för min egen del. Det behövs något positivt och glädjande att klamra sig fast vid när tråkigheter sker. Tänker att oftast går det bra. FruLindström hade fruktansvärt otur!!!

• En Anna

Vi fick se ett litet hjärta som tickade i en hel timme för lill* bebisen ville inte lägga sig så att bm kunde mäta nackspalten. Det va helt fantastiskt!! 12+3 ligger fortfarande kvar och vi fick jättebra siffror på kubtestet. SÅ FANTASTISKT UNDERBART! Så nu har jag bestämt mig för att börja njuta också :)

Härligt att höra ideligen!!

Svar på tråden Första barnet juni/juli 2011