• FruLindström

Första barnet juni/juli 2011

Är med i fler trådar för oss som ska ha barn juni/juli 2011.
    Men många blir så stora så man missar massa inlägg.
    Tänkte det kunde va kul med en grupp för bara oss som genomgår våran första graviditet med =)

Fler som vill hänga på?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 19:06
    BF
    10/6-11 NillaGreve - Solna
    20/6-11 ernlia03 -Finland
    24/6-11 En Anna
    24/6-11 Charlieandi -Stockholm
    26/6-11 Fru Lindström -Vetlanda
    1/7-11 Ideligen - Skaraborg
    1/7-11 FialOtta83 -Skåne
    5/7- 11 Emselott - Luleå
    5/7-11 Matece - Stockholm
    5/7-11 MrsCL
    6/7-11 Fröken Virra - Örebro
    7/7-11 Lusen1
    7/7-11 Skojsuss
    12/7-11 Helle8202 - Stockholm
    12/7-11 Skruttnorpan - Stockholm
    13/7-11 Linizen82 - Skåne

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-16 15:37
    BF-listan till denna tråden, den över går inte ändra tyvärr. Så lägg gärna till dig här:
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m55642983.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-30 10:46
    Bildtråd, Välkommen att lägga upp bilder på magar, ul, inköp m.m

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m55887562.html
  • Svar på tråden Första barnet juni/juli 2011
  • FruLindström

Tack.
    Ja, känns otäckt hur kroppen kan lura en. Så ikväll har det blivit vin för att hoppas att det ska hjälpa kroppen att stöta bort det.
    UL om ca en vecka igen. Läkaren skulle ringa imorgon om ny tid.
    Om inte kroppen valt att stöta bort det då blir det tyvärr medicinsk "abort".

Men lycka till allihopa.
    Vi försöker se det så att det inte var vår tur denna gången heller.  

• linahelena

usch man får ont i hjärtat alltså. hoppas verkligen att det är eran tur nästa gång! Hjärta

• liiluu
    FruLindström skrev 2010-12-13 20:02:57 följande:
    Tack.
    Ja, känns otäckt hur kroppen kan lura en. Så ikväll har det blivit vin för att hoppas att det ska hjälpa kroppen att stöta bort det.
    UL om ca en vecka igen. Läkaren skulle ringa imorgon om ny tid.
    Om inte kroppen valt att stöta bort det då blir det tyvärr medicinsk "abort".

Men lycka till allihopa.
    Vi försöker se det så att det inte var vår tur denna gången heller.  
    Usch så fruktansvärt!!!! Lider verkligen med er! Hade du gjort VUL innan eller vart det här första gången?
    Kram och lycka till! {#emotions_dlg.flower}
    bf 22 juli - 1:a barnet
  • bcm

åh, nej, blir ju tårögd när man läser detta! jag beklagar verkligen och skickar styrkekramar!!

• Lycka 89
    FruLindström skrev 2010-12-13 18:47:44 följande:
    Tyvärr dog bebisen för 4 veckor sen, så lämnar er nu och väntar på att, ursäkta ordvalet "hel*etet" ska komma ut.
    gud så hemskt :( Man tror ju att så länge man känner symptom så är allt lugnt, men finns verkligen mkt somm kan hända verkar det som... hoppas på bättre lycka nästa gång!

På onsdag får jag äntligen gå på inskrivning, då kanske det börjar kännas lite mer verkligt hoppas jag på! Eller så får man veta något man inte vill, verkar vara många som fått reda på att den varit död några veckor :(
    Men som alla andra säger, ingen ide att gå och oroa sig, får tänka att den lever så länge inte motsattsen bevisats...
    hoppas iaf att man kan få lyssna efter hjärta/hjärtan eller att hon vet om man kan göra VUL någonstans i enköpig, vill verkligen inte vänta till vecka 18 nu...
  • charlieandi

FruLindström - jag vet inte vad jag ska säga. Är så ledsen för er skull. Jag hoppas nu verkligen att kroppen sköter sitt och stöter ut det som är så att du slipper göra en medicinsk abort. Men fan alltså, livet är så himla orättvist!

• SötaSarah

Usch vad ledsen man blir! :( Och orolig själv... Fy! Hur ska jag stå ut till v. 18 nu och dessutom kunna gå dit utan att svimma av oro! Måste låna en doppler av ngn så jag hör ett hjärta!!

• holly03
    ideligen skrev 2010-12-13 18:34:38 följande:
    V.13+? hade då varit dött i 6 veckor uutan att jag visste nåt, inte ett tecken på att nåt var fel. Bara en ytterst liten brun flytning efter sex i v.11.

så jag vet inte vad jag ska tro denna gången, är v.12 och borde väl snart kunna känna mig säkrare. men kommer inte att göra det förrän jag hört eller sett att det lever... funderar på priv UL eller Angelsound (hade ju varit toppen om man kunnat låna av nån).
    Men om den hade varit död i sex veckor så hade du aldrig sett hjärtat slå va? =( 

Ja jag funderar oxå på privat ul....orkar inte vänta till 2/2... 
Svar på tråden Första barnet juni/juli 2011