• FruLindström

Första barnet juni/juli 2011

Är med i fler trådar för oss som ska ha barn juni/juli 2011.
    Men många blir så stora så man missar massa inlägg.
    Tänkte det kunde va kul med en grupp för bara oss som genomgår våran första graviditet med =)

Fler som vill hänga på?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 19:06
    BF
    10/6-11 NillaGreve - Solna
    20/6-11 ernlia03 -Finland
    24/6-11 En Anna
    24/6-11 Charlieandi -Stockholm
    26/6-11 Fru Lindström -Vetlanda
    1/7-11 Ideligen - Skaraborg
    1/7-11 FialOtta83 -Skåne
    5/7- 11 Emselott - Luleå
    5/7-11 Matece - Stockholm
    5/7-11 MrsCL
    6/7-11 Fröken Virra - Örebro
    7/7-11 Lusen1
    7/7-11 Skojsuss
    12/7-11 Helle8202 - Stockholm
    12/7-11 Skruttnorpan - Stockholm
    13/7-11 Linizen82 - Skåne

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-16 15:37
    BF-listan till denna tråden, den över går inte ändra tyvärr. Så lägg gärna till dig här:
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m55642983.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-30 10:46
    Bildtråd, Välkommen att lägga upp bilder på magar, ul, inköp m.m

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m55887562.html
  • Svar på tråden Första barnet juni/juli 2011
  • ideligen
    holly03 skrev 2010-12-14 07:21:35 följande:
    Men om den hade varit död i sex veckor så hade du aldrig sett hjärtat slå va? =( 

Ja jag funderar oxå på privat ul....orkar inte vänta till 2/2... 
    ne jag hade aldrig sett hjärtat slå.

denna gången såg jag hjärtat slå i v 6, får hoppas att det går bättre denna gången.
  • En Anna

Håll tummarna för mig idag, ska göra KUB-testet kl 16, ännu mer nervös nu efter FruLindströms hemska besked :(

• charlieandi

Ska tänka extra på dig idag En Anna! Förstår att oron blir större när man hör om sånt här. Känner själv att jag nog faktiskt vill göra ett VUL/UL för att kolla att allt är OK.

• Whizzer

Har nu varit på UL o kan andas ut.. skönt!
    Blev tillbaka flyttad 1 vecka, så är nu i v11+4. Beräknad förlossning 30/6, mitt i sommaren!

Här är en liten bild på "sprattlet" som levde rövare under fotosessionen, inte lätt att varken fota eller mäta en sån vilding Flört Hur ska det gå sen när en sån börjar gå för egen maskin? Kommer att få springa ihjäl oss o jaga busunge! Tungan ute

• holly03
    ideligen skrev 2010-12-14 07:31:06 följande:
    ne jag hade aldrig sett hjärtat slå.

denna gången såg jag hjärtat slå i v 6, får hoppas att det går bättre denna gången.
    Klart att det gör!!!!!!!! För oss båda! =) 
  • M1986

Var uppe halv nio å började ringa om ultraljudstid, satt i kö jättelänge å då hade jag visst kommit till fel avdelning, ringde växeln å efter en bra stund blev jag kopplad till samma ställe. Tog ett bra tag innan jag tillslut kom till rätt avdelning där de var upptaget i ett i en halvtimma. Känns som hela morgonen gick åt till det där. Men nu har jag iaf fått en til för KUB den 27e. 13 dagar kvar, de känns som en evighet tills dess! Är så himlans rädd för att de ska gå snett, speciellt nu när man läst om fru lindström :(

• linahelena
    Whizzer skrev 2010-12-14 11:41:02 följande:
    Blev tillbaka flyttad 1 vecka, så är nu i v11+4. Beräknad förlossning 30/6, mitt i sommaren!

Här är en liten bild på "sprattlet" som levde rövare under fotosessionen, inte lätt att varken fota eller mäta en sån vilding Flört Hur ska det gå sen när en sån börjar gå för egen maskin? Kommer att få springa ihjäl oss o jaga busunge! Tungan ute

bästa idag att få se en liten bebisbild:) kanske man får lite hopp tillbaka. efter gårdagens hemska besked för frulindstrom.
  • charlieandi
    Whizzer skrev 2010-12-14 11:41:02 följande:

Vad underbart att allt såg bra ut och att vildingen verkade må bra där inne
Svar på tråden Första barnet juni/juli 2011