• Anonym (miss)

Träffa en amerikan?

Jag skulle gärna vilja träffa en amerikan, tyvärr har jag inte möjligheten att åka till USA på väldigt länge så det alternativet att träffa en känns avlägset.
    Undrar om ni vet någon dejtingsajt där man kan träffa killar från usa?
    Eller nått annat sätt?

• Svar på tråden Träffa en amerikan?
  • Lumen
    RockingSkåne skrev 2010-11-19 23:26:57 följande:
    TS.... Testa craigslist!!! De flesta vill iofs träffas irl för en kvick hook up. Men vem vet, kanske träffar du någon bra där ändå! Är en fd USA bosatt kvinna som saknar mitt land och min stad New York VARJE dag! USA är kul! No doubt!
    Kanske Craig Newmark. ; )

Craigslist, då tänker man direkt på två mord som hände genom kontakter skapade på just craigslist. Ja, ja, är en sån där 'spoiler', ha.

Jag är kanske för feg att möta människor från nätet, har aldrig gjort det men känt ett få on line genom åren som man velat möta men inte vågat. Lite trist kanske men därför blir man nyfiken hur vissa kan ta det steget till det mer eller mindre okända.
  • Anonym (bruce)
    Anonym (miss) skrev 2010-11-19 12:34:58 följande:
    Jag vill gärna flytta dit oavsett om jag träffar en kille eller inte. Jag är inte helt låst på en amerikan. Men jag ville gärna vet vart man kunde träffa några, kanske få nya vänner t.o.m. och om sedan kärleken kommer så är det ju bara ett plus.
    USA är liksom inte som Sverige. I Sverige så har vi vår egen lilla skara människor vi känner, och att hälsa på främlingar man går förbi är ju så förskräckligt. Man går stora omvägar för att slippa hälsa på någon t.ex.
    Jag vill ha en vanlig kille, pengar är inte allt, inte utseende heller. Personen bakom är viktigast.
    Skriv ett brev till Bruce Springsteen vet'ja. USA:s vanligaste kille, kanske är han singel för tillfället, eller så har han någon kompis som råkar vara singel och är vanlig
  • Anonym (bor i USA)

Jag bor ocksa i USA och ar gift och har barn med en American.  Vi traffades i ett yahoo chat rum nar jag bodde i sverige och efter att pratat over chat och i telefon i over 2 ar traffades vi "live".  Sa det kan du prova ocksa!

• Anonym (Am. pojkvän)
    evaoregon skrev 2010-11-19 22:42:38 följande:
    Jag har en amerikansk man som är 2 år yngre och många kvinnor som jag känner här har lite yngre män eller jämngamla.  Så inte alla vill ha en kvinna som är 10 eller 20 år yngre.

Menade mest min pojkvän och hans umgängeskrets =0)

Vet ju inte hur alla andra är =0)

• Anonym (väljer anonym)
    Anonym (miss) skrev 2010-11-18 21:36:48 följande:
    Tror du inte jag vet att man inte bara kan flytta dit. Jag vet vad som gäller!!

Vi försöker stoppa mobbing hos barn i skolor, men ändå är vuxna likadana!!

Vuxna är värre o elakare med mobbning o borde veta bättre..Majoriteten av familjeliv är en stor sajt för mobbning..

Härligt att du vet va du vill ha.. Hoppas du hittar någon " American Man" ;) Lycka till!!

• TigerLilly01

Jag är sambo med en amerikan och har barn med honom.Vi ska gifta oss till sommaren.Vi träffades på mitt jobb här i sverige när han var på besök.Vi kommer att bo i USA men har en bostad här i sverige också.Amerikanska män skiljer sig rätt mycket från svenska män.Dom vill oftast att kvinnan är hemme med barnen och sköter hemmet.Min sambo har dock förstått att jag vill ha min egen karriär även om jag inte behöver jobba.Har hört om flera som träffat sina amerikaner på My Space..så prova där

• Spartacus

tycker inte det är konstigt om man skulle vilja prova dejta någon annanstans, alla har väl drömmar och funderingar och man vet ju faktiskt inte förrän man provat?

är absolut ingen amerikanska men om ts nu skulle kunna tänka sig det så är det ju upp till henne..

jag tycker du ska chansa,
    det är nog bara att googla en dejtingsajt från USA?

sök date online typ...

kan också kräkas på svenskheten ibland men samtidigt så
    finns det så många fördelar med sverige som inte går att ignorera...

• evaoregon
    Anonym (Am. pojkvän) skrev 2010-11-20 08:17:33 följande:

Menade mest min pojkvän och hans umgängeskrets =0)

Vet ju inte hur alla andra är =0)

Ok.  Ja män som har betydligt yngre kvinnor finns ju överallt i världen och är inte särskilt ovanligt i Sverige heller.
Svar på tråden Träffa en amerikan?