jonna08 skrev 2010-11-19 01:56:45 följande:
Men i inlägg 44 och 47 var du synnerligen utseendefixerad och det på ett sätt som endast gick att tolka som att så fick du själv din "Amerikan" på kroken, medan du ansåg det vara förkastligt av TS att ens försöka få en "Amerikan" överhuvudtaget??
Men jag har väl misstolkat dina inlägg, förstås

Eller menade du så att en "Amerikan" är bättre att finna här i Sverige än på plats "Over there"?
Jag har verkligen inte skrivit att det vore förkastligt av TS att försöka få en amerikan "på kroken". Var skulle det stå? Snarare så har jag ju tipsat om olika sätt att träffa amerikaner och också skrivit att många amerikaner föredrar t ex svenska kvinnor eftersom amerikanska damer ofta är väldigt krävande.
Fördelen med att finna en amerikan i Sverige (eller i något annat land utanför USA) kan väl vara att de i så fall vet lite mer om världen utanför USA. Många amerikaner har aldrig varit utanför USA och kan vara lite inskränkta. Men det går säkert bra att hitta trevliga amerikaner även i USA (fast nu har ju inte TS möjlighet att resa till USA, i alla fall inte just nu).